اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان خبر داد

احداث 18 جایگاه سوخت گاز طبیعی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از احداث 18 جایگاه سوخت گاز طبیعی در این استان خبر داد.

احداث 18 جایگاه سوخت گاز طبیعی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین جراچی سه‌شنبه شب در گردهمایی شهرداران گیلان با اشاره به عدم پیشرفت تعدادی از جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی در استان اظهار کرد: وضعیت عدم پیشرفت فیزیکی جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی گیلان به وزیر نفت اعلام شده است.

وی ادامه داد: تعداد هفت جایگاه سوخت گاز طبیعی مربوط به شهرداری‌های گیلان از پیشرفت فیزیکی پنج تا 100 درصد برخوردار است.

جراچی با بیان اینکه 71 جایگاه سوخت گاز تاکنون در گیلان افتتاح شده است، افزود: ماه گذشته یک جایگاه سوخت گاز طبیعی جدید در استان افتتاح شده است ضمن اینکه تجهیزات جایگاه حوزه امیرالمومنین (ع) رشت وارد گیلان شده و در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان وضعیت جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی استان را در شرایط بهینه خواند و تصریح کرد: گیلان 50 هزار خودرو دارد و برای هر یک‌هزار خودرو یک جایگاه سوخت نیاز است.

وی فرهنگ‌سازی در ایمن‌سازی جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی را موثر دانست و بیان کرد: نصب سایبان در جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی گیلان انجام می‌شود.

جراچی از احداث 18 جایگاه سوخت گاز طبیعی در گیلان خبر داد و اذعان کرد: تجهیزات جایگاه سوخت انزلی در حال وارد شدن به استان است.

* بدهی جایگاه‌های سوخت شهرداری‌های گیلان سبب جنجال شده است

مدیرعامل شرکت گاز گیلان نیز در گردهمایی مذکور با بیان اینکه بدهی جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی سبب جنجال شده است، گفت: اختلاف با جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی شهرداری‌های استان اکنون به کمترین حد رسیده است.

سیدجلال نورموسوی به اختلاف بین یک تا سه درصدی میزان مصرف در جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی گیلان اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اندازه‌گیری سوخت گاز طبیعی قبل از هدفمندی یارانه‌ها در جایگاه‌ها نصب شده است.

وی به‌روز رسانی دستگاه‌های اندازه‌گیری جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی را هر شش ماه اعلام کرد و یادآور شد: محاسبه مصرف گاز عبور داده شده از ایستگاه‌ها استاندارد است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول