اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل خبر داد

انعقاد تفاهمنامه همکاری شرکت نفت با پیام‌نور

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل از انعقاد قرارداد همکاری فی‌مابین مابین دانشگاه پیام نور استان اردبیل با شرکت نفت خبر داد.

انعقاد تفاهمنامه همکاری شرکت نفت با پیام‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود آقامحمدیان عصر امروز در نشست با مدیران و مسئولان شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اظهار داشت: براساس این تفاهمنامه که در قالب تحقیقی و پژوهشی منعقد شده، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل با دانشگاه پیام نور استان مصمم هستند تا در حوزه نفتی و دستاوردهای مهم در صرفه‌جویی این حوزه از ایده‌ها و ابتکارات جدید استفاده کنند.

وی تصریح کرد:‌ در این نشست توانمندی‌ها، تجهیزات و داشته‌های صنعتی، علمی همدیگر را مورد بررسی قرار دادیم و بر همکاری‌های فی‌مابین در قالب‌های مختلف تاکید کردیم.

آقامحمدیان خاطر نشان کرد: این همکاری‌ها در حوزه پروژه‌های دانشجویی، طرح‌های تحقیقاتی، ارایه مقاله، استفاده از کتابخانه‌ها، اعضای هیئت علمی و شکوفایی استعدادهای بالقوه بومی و رفع مشکلات منطقه‌ای توسط جوانان این مملکت در سرلوحه عناوین تفاهمنامه فی‌مابین است.

‌همچنین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل به دنبال اخذ گواهینامه استقرار نظام مدیریت در سطح شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، کارشناس مدیریت اچ‌اس‌ای، شرکت ملی پالایش و پخش، تیم ممیزی از نحوه استقرار این سیستم و عملکرد منطقه بازدید کردند.

در این بازدید تمام فرآیندهای مربوط به این مدیریت مورد ارزیابی قرار گرفت و موارد قوت و ضعف سیستم شناسایی شد تا نسبت به رفع آنها و تقویت نقاط برجسته اقدام شود.

در طی برگزاری آیین اختتامیه از عملکرد مطلوب مدیریت و کارکنان منطقه در استقرار و نگهداری سیستم مدیریت قدردانی شد.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول