اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت گچساران خبر داد

15 آبان نخستین پرواز فوکر 100 در فرودگاه گچساران/ پرواز «همدلی» در آسمان گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: نخستین پرواز رسمی هواپیمای فوکر 100 فرودگاه نفت این شهرستان در صبح روز دوشنبه پانزدهم آبان ماه و با نام «پرواز همدلی» به مقصد تهران صورت می‌گیرد.

15 آبان نخستین پرواز فوکر 100 در فرودگاه گچساران/ پرواز «همدلی» در آسمان گچساران

غلامرضا پاکدل ظهر امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات فرودگاه نفت گچساران اظهار کرد: راه‌اندازی فرودگاه این شهرستان از آرزوها، خواسته‌ها و نیازهای دیرینه مردم این شهرستان بوده است.

وی ابراز داشت: مجموعه نفت و گاز گچساران تلاش‌های شبانه‌روزی خود در راستای بررسی و برطرف کردن مشکلات راه‌اندازی این فرودگاه را افتخار و وظیفه دانسته و برای برطرف شدن تمامی موانع این فرودگاه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه هم اکنون پرواز هواپیما در فرودگاه نفت گچساران هفته‌ای یک روز است، تصریح کرد: تلاش می کنیم این پرواز به هفته‌ای دو روز افزایش پیدا کند.

پاکدل یادآور شد: در حال حاضر و به دلیل شرایط آب و هوایی گچساران پرواز تهران به گچساران ساعت پنج و نیم صبح روز دوشنبه هر هفته صورت می‌گیرد و پرواز گچساران به تهران نیز در حدود ساعت 7 و نیم صبح همان روز برقرار خواهد بود.

* نخستین پرواز فوکر 100 فرودگاه نفت گچساران « پرواز همدلی» نام گرفت

وی پرواز هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه نفت گچساران را اتفاقی بزرگ، مهم و تاریخی برای این شهرستان عنوان کرد و آن را سبب رونق فرهنگی، علمی، سیاسی و اقتصادی برای گچساران دانست.

پاکدل بیان داشت: روز دوشنبه که اولین پرواز رسمی فوکر 100 در فرودگاه این شهرستان است برنامه جامعی توسط اداره روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران تدارک دیده شده است.

وی این پرواز را با نام «پرواز همدلی» نام نهاد و گفت: سیاسیون، مسئولان، افراد و شخصیت‌های بزرگی در این شهرستان برای راه‌اندازی این فرودگاه از گذشته تاکنون تلاش کردند که در این روز همه آنان دعوت رسمی خواهند شد و این پرواز همدلی برای ادامه روند همدلی و ایجاد نزدیکی و صمیمیت هر چه بیشتر میان مسئولان و مردم نام گرفته است.

پاکدل با تشکر از زحمات و تلاش‌های نمایندگان سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مسئولان اسبق نفت و دیگر مسئولان این شهرستان و همه بزرگانی که به نوعی در راه‌اندازی این فرودگاه نقش داشتند، این افراد را از جمله مدعوین مراسم نخستین پرواز فوکر 100 فرودگاه گچساران عنوان کرد.

وی ادامه داد: برای نخستین پرواز هواپیمای فوکر 100 فرودگاه نفت گچساران خلبان مهدی قاسمی‌نیا که از فرزندان این شهرستان و از فرزندان نفت گچساران است را پیشنهاد خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: فرودگاه نفت گچساران تنها فرودگاه کهگیلویه و بویراحمد بوده که در آن هواپیمای جت فوکر 100 پرواز خواهد کرد.

پاکدل از همه مسئولان برای همکاری و تلاش در راستای راه‌اندازی فرودگاه گچساران قدردانی کرد و خواستار تداوم همکاری‌ها و همدلی‌ها شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول