اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا عنوان کرد

برخورد قاطع با هرگونه قاچاق سوخت در شهرستان‌های بویراحمد و دنا

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا از برخورد قاطع با هرگونه قاچاق سوخت در این دو شهرستان خبر داد.

برخورد قاطع با هرگونه قاچاق سوخت در شهرستان‌های بویراحمد و دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سالار خشایی پیش از ظهر امروز در کمیته قاچاق کالا و ارز شهرستان بویراحمد اظهار کرد: عمده فعالیت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تأمین، حمل فرآورده‌ها و توزیع در جایگاه‌های عرضه سوخت است.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا تعداد جایگاه‌های سوخت در این دو شهرستان را 10 جایگاه ذکر کرد و گفت: با توجه به میزان حساسیت در مناطق سردسیر شهرستان‌ها تاکنون 180 نمایندگی نفت سفید در روستاهای حوزه شهرستان‌های بویراحمد و دنا موجود است.

خشایی بیشترین معارضات پخش فرآورده‌های نفتی را فروش غیر مجاز بنزین بشکه‌ای در سطح شهرستان دانست و بیان کرد: با همکاری نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص این امر از میزان فروش غیر مجاز فرآورده‌های نفتی در این شهرستان‌ها جلوگیری می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت شناسایی متخلفین فروش فرآورده‌های نفتی در سطح شهرستان‌های بویراحمد و دنا، افراد را به تعزیرات حکومتی استان معرفی ‌می‌کنیم و مطابق قانون برخورد لازم اعمال می‌شود.

این مسئول به واحد بازرسی و نظارت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اشاره کرد و گفت: این واحد به منظور نظارت بر فروش و پخش فرآورده‌های نفتی به صورت تلفنی و حضوری آماده پیگیری تخلفات در سطح این شهرستان‌ها است.

خشایی بیشترین دغدغه کاری این واحد را جمع‌آوری و ثبت بشکه‌های فرآورده نفتی غیر مجاز ذکر کرد و گفت: فرآورده‌های کشف شده از سوی نیروی انتظامی در انبار تخلیه شده و با متخلفین مطابق قانون از سوی تعزیرات حکومتی برخورد می‌کنند.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا خواستار دایر شدن تلفن گویا از سوی نیروی انتظامی این شهرستان شد و بیان کرد: به منظور ارائه سریع گزارشات و تخلفات حین انجام در سطح شهرستان چنین تلفنی از ضروریات است.

خشایی میزان همکاری نیروی انتظامی در کاهش فروش محصولات و فرآورده‌های نفتی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: امید است با همکاری و همراهی دیگر دستگاه‌ها در افقی روشن شاهد کاهش فروش غیر مجاز محصولات و فرآورده‌های نفتی در سطح استان باشیم.

 انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول