به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی مدیریت عملیات عمومی خارک، هاشم حقیقی مدیر عملیات عمومی خارک، با بیان اینکه پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارک با هزینهای بالغ بر 3 میلیارد ریال کلید خورده است گفت: تاکنون بیش از 2 هزار فرم که شامل اطلاعات فردی کارکنان شرکت اعم از رسمی، پیمانی و قرارداد مستقیم میشود در این سیستم تغذیه شده و آماده صدور کارت است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 10 هزار نفر اهالی بومی خارک و 10 هزار نفر کارکنان صنعت نفت در خارک مشغول به کار هستند که برنامهریزی شده تا پایان سال 1391 برای همه این افراد کارت الکترونیکی صادر شود.
پس از آن رئیس حراست پایانههای نفتی خارک توضیحاتی در ارتباط با مکانیزم و مراحل صدور کارت هوشمند الکترونیکی و طراحی لایههای امنیتی پیرامون آن ارائه کرد.
در ادامه مجید ستایشی رئیس روابط عمومی عملیات عمومی خارک تصریح کرد: به منظور اجرای مصوبات استانی در خصوص صدور کارت الکترونیکی در خارک، کارگروه فنی و تخصصی متشکل از خبرگان و نمایندگان اداره اطلاعات، بخشداری و مدیریت عملیات عمومی خارک جهت برنامهریزی، طراحی و اجرای این پروژه تشکیل شد.
وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این مصوبه شرکت پایانههای نفتی ایران، شرکت نفت فلات قاره با همکاری ادارات فناوری، حراست، روابط عمومی عملیات عمومی، شرکت مخابرات و... همکاری داشتهاند تا این پروژه اجرا شود.
انتهای پیام/ن30/د1000