اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران

پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارک افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارک با حضور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و اعضاء هیئت مدیره افتتاح شد.

پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی مدیریت عملیات عمومی خارک، هاشم حقیقی مدیر عملیات عمومی خارک، با بیان اینکه پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارک با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد ریال کلید خورده است گفت: تاکنون بیش از 2 هزار فرم که شامل اطلاعات فردی کارکنان شرکت اعم از رسمی، پیمانی و قرارداد مستقیم می‌شود در این سیستم تغذیه شده و آماده صدور کارت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 10 هزار نفر اهالی بومی خارک و 10 هزار نفر کارکنان صنعت نفت در خارک مشغول به کار هستند که برنامه‌ریزی شده تا پایان سال 1391 برای همه این افراد کارت الکترونیکی صادر شود.

پس از آن رئیس حراست پایانه‌های نفتی خارک توضیحاتی در ارتباط با مکانیزم و مراحل صدور کارت هوشمند الکترونیکی و طراحی لایه‌های امنیتی پیرامون آن ارائه کرد.

در ادامه مجید ستایشی رئیس روابط عمومی عملیات عمومی خارک تصریح کرد: به منظور اجرای مصوبات استانی در خصوص صدور کارت الکترونیکی در خارک، کارگروه فنی و تخصصی متشکل از خبرگان و نمایندگان اداره اطلاعات، بخشداری و مدیریت عملیات عمومی خارک جهت برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای این پروژه تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این مصوبه شرکت پایانه‌های نفتی ایران، شرکت نفت فلات قاره با همکاری ادارات فناوری، حراست، روابط عمومی عملیات عمومی، شرکت مخابرات و... همکاری داشته‌اند تا این پروژه اجرا شود.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول