اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان خبر داد

آغاز تعمیرات اساسی واحدهای آیزوماکس و هیدروژن شماره دو شرکت پالایش نفت اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان از آغاز تعمیرات اساسی واحدهای آیزوماکس و هیدروژن شماره دو آمین کانتکتور و گوگردسازی، این شرکت با قطع خوراک خبر داد.

آغاز تعمیرات اساسی واحدهای آیزوماکس و هیدروژن شماره دو شرکت پالایش نفت اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، ناصر خیری اظهار کرد: با توجه به اهمیت بالای واحدهای آیزوماکس و هیدروژن و حجم کارهای تعمیراتی، بازرسی فنی و پروژه‌ها، پیش‌بینی این شرکت برای انجام تعمیرات اساسی هم‌زمان این واحدها حدود 22 روز کاری اعلام شده که سعی می‌شود با ادامه فعالیت‌ها در دو نوبت کاری 12 ساعته و تلاش بی‌وقفه حدود یک‌هزار و 350 نفر نیروی انسانی رسمی و پیمانکاری، زودتر از موعد به پایان برسد.

وی خوراک واحدهای آیزوماکس و هیدروژن دو را به ترتیب 22 هزار بشکه در روز و 7 هزار کیلوگرم در ساعت، عنوان کرد و گفت: بنزین، گاز مایع، نفت سفید، سوخت هوایی و نفت گاز از تولیدات واحد آیزوماکس است.

رئیس تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به اینکه برنامه انجام تعمیرات اساسی روی این واحدها با در نظر گرفتن تمامی شرایط عملیاتی، در فواصل زمانی سه ساله پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: هم اکنون شرکت پالایش نفت اصفهان 24 واحد عملیاتی دارد، که تعمیرات اساسی هر یک از واحدها، بر اساس برنامه زمان‌بندی، به صورت جداگانه یا همزمان انجام می‌شود.

وی گفت: ‌تمامی پرسنل داخلی و پیمانکاری درگیر در تعمیرات اساسی، قبل از آغاز به کار تعمیرات، دوره آموزشی ایمنی را زیر نظر اداره HSE پالایشگاه اصفهان گذرانده‌اند، به همین دلیل تاکنون شاهد بروز حادثه‌ای نبوده‌ایم و اولویت نخست مسئولان اجرایی این پالایشگاه ایمنی و برنامه‌ریزی تعریف شده است.

خیری با بیان اینکه در پالایشگاه اصفهان، برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت کارهای تعمیراتی، مکانیزه و به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود، اظهار کرد: استفاده از این روش‌ها نه تنها قابلیت اعتماد تجهیزات را افزایش می‌دهد، بلکه در کاهش هزینه‌ها و زمان نیز مؤثر است.

وی با تأکید بر برون‌سپاری در تعمیرات اساسی یادآور شد: در راستای اتخاذ سیاست‌های جدیدی که به مسئله برون‌سپاری تاکید دارد، شرکت پالایش نفت اصفهان برای فعالیت‌های مهندسی و بهره‌برداری از نیروهای داخلی بهره می‌برد و انجام کارهای تعمیراتی را توسط نیروهای خارج از سازمان صورت می‌دهد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول