اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله منطقه هشت آذربایجان‌غربی خبر داد

آموزش نانوایان آذربایجان‌غربی برای پخت با کیفیت نان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی گفت: در راستای کاهش میزان ضایعات نان روش‌های صحیح پخت نان برای نانوایان در قالب دوره‌های آموزشی آموزش برگزار می‌شود.

آموزش نانوایان آذربایجان‌غربی برای پخت با کیفیت نان

هوشمند جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی در راستای کاهش میزان ضایعات نان روش‌های صحیح پخت نان را برای نانوایان در قالب دوره‌های آموزشی, آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره‌های آموزشی، تصریح کرد: آموزش پخت نان به صورتی که ضایعات کمتری داشته باشد و با کیفیت تولید شود در دوره‌های آموزشی مورد توجه قرار دارد.

جوادی با اشاره به همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی در این زمینه، افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شوند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون 426 نانوا توانسته‌اند آموزش‌ها را در این زمینه دریافت کنند و آموزش نانوایان استان ادامه دارد.

جوادی با اشاره به رتبه نخست آذربایجان‌غربی در این زمینه، اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی به صورت شاگردی و استاد شاگردی است.

وی از برگزاری سمیناری در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: سمیناری با عنوان «آنچه باید نانوا بداند» نیز در استان اجرایی می‌شود که طی آن نانوایان با مراحل پخت صحیح نان آشنا می‌شوند.

جوادی اعلام کرد: این سمینار با حضور کل نانوایان ارومیه با هدف آموزش موثر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول