اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق:

90 درصد مراحل کاشت و برداشت گندم و جو در چاراویماق مکانیزه است

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق از جذب 31 میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبار بانکی در بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: 90 درصد مراحل کاشت و برداشت گندم و جو در چاراویماق مکانیزه است.

90 درصد مراحل کاشت و برداشت گندم و جو در چاراویماق مکانیزه است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاراویماق، رسول ملک‌پور صبح امروز در حاشیه نهمین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی این شهرستان که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، مشکلات و وضعیت کشاورزان این شهرستان، خواستار توجه ویژه مسئولان استانی به بخش کشاورزی این منطقه شد.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد اراضی کشاورزی این  شهرستان به صورت دیم کاشت می‌شود، افزود: به لحاظ بالا رفتن ضریب مکانیزاسیون، بیش از 90 درصد مراحل کاشت و برداشت گندم و جو در این شهرستان مکانیزه است.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق با بیان اینکه در بخش مکانیزاسیون شاهد رشد قابل توجهی هستیم ولی در سایر بخش‌ها توفیق چندانی حاصل نشده است، افزود: از مجموع 31 میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبارات بانکی جذب شده، مبلغ 28 میلیارد و 564 میلیون ریال آن در بخش مکانیزاسیون و مابقی در سایر بخش‌ها جذب شده است.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول