اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بویین زهرا خبر داد

آغاز کشت پاییزه گندم، جو و کلزا در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا گفت: کشت پاییزه گندم، جو و کلزا در مزارع این شهرستان آغاز شده است.

آغاز کشت پاییزه گندم، جو و کلزا در بویین زهرا

مرتضی شعبان‌نژاد امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های کشاورزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: کشت پاییزه محصولات گندم، جو و کلزا در بخش‌های چهارگانه این شهرستان آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: برداشت صیفی‌جات بویین زهرا نیز از چندی قبل آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه به کشاورزان از برنامه‌های مستمر اداره جهاد کشاورزی بویین زهرا است، تصریح کرد: این آموزش‌ها به تمام کشاورزان زیر پوشش ارائه می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به رشد شاخصه‌های کاشت و تولید محصولات باغی و صیفی‌جات در این شهرستان عنوان کرد: مسئولان لازم است که برای حمایت از بخش کشاورزی با یکدیگر بسیج شده و موجب توسعه بیشتر این عرصه در بویین زهرا شوند.

شعبان‌نژاد بیان کرد: مبارزه با سن غلات نیز از برنامه‌هایی است که هر سال در ایام برداشت محصولات در بخش مرکزی و همچنین دیگر بخش‌های این شهرستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های توجیهی ویژه آشنایی کشاورزان با شیوه‌های نوین کشاورزی و آبیاری در این شهرستان اجرا می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم که با برپایی این دوره‌ها و حضور کشاورزان در آن‌ها زمینه برای رشد و افزایش تولیدات کشاورزی فراهم شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تلاش برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های متخصص و کارآمد در بخش‌های چندگانه کشاورزی نیز جزو راهکار‌هایی است که می‌تواند سهم مهمی را در افزایش تولید داشته باشد.

شعبان‌نژاد متذکر شد: طرح های توسعه‌محور بخش کشاورزی در این شهرستان با جدیت در حال پیگیری بوده و تا پایان سال جاری نیز چند پروژه مهم کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول عنوان کرد: طراحی ساختارها و چارچوب‌های نوین برای حمایت از طرح‌های زود‌بازده نیز از رویکرد‌های جهاد کشاورزی در بخش پشتیبانی‌های اعتباری و مالی است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول