اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

راه‌اندازی شهرداری بخش اسماعیلیه در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت از راه‌اندازی شهرداری بخش اسماعیلیه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به جمعیت زیاد این بخش شهرداری به آن تعلق می‌گیرد و سبب توسعه آن را فراهم می‌آورد.

راه‌اندازی شهرداری بخش اسماعیلیه در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از روستای الله‌آباد ابوسعیدی در جمع مردم بزرگ‌ترین افتخار و عزت شیعیان را عید بزرگ غدیر خم دانست و اظهار داشت: نظام جهموی اسلامی کارهای بسیار بزرگی در بخش‌های مختلف مسکن، بهداشت و درمان، مخابرات، آموزش و ... انجام شده است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا سطح رفاه عموم مردم ارتقا یابد، افزود: در بحث جاده‌های مواصلاتی، مسائل بهداشتی و اقتصادی کارهای خوبی برای این منطقه در برنامه قرار دارد.

غنچه‌پور با اشاره به اینکه امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، تصریح کرد: با توجه به تحریم سنگین دشمن انتظار می‌رود که مردم همراه با دولت و نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

فرماندار جیرفت گفت: کارگروه توسعه کشاورزی در زمینه اعطای تسهیلات به متقاضیانی که دارای آب و زمین هستند، کارهایی انجام داده و در تلاش است تا این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

غنچه‌پور با اشاره به اینکه در زمان دولت دهم 120 خانه بهداشت در شهرستان جیرفت راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: همچنین برای اجرای طرح پزشک خانواده به عنوان طرحی قانونمند باید همکاری و استقبال بیشتری صورت گیرد.

وی با اعلام خبر راه‌اندازی شهرداری بخش اسماعیلیه در آینده نزدیک ابراز داشت: با توجه به جمعیت زیاد این بخش شهرداری به آن تعلق می‌گیرد و سبب توسعه آن را فراهم می‌آورد.

غنچه‌پور بیان داشت: افتتاح دکل مخابرات و امکانات ورزشی از جمله پروژه‌های دیگری است که برای پیشرفت و عمران این منطقه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول