اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

طرح تشکیل امور بانوان شهرداری گرگان باید اجرایی شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با وجود اینکه تشکیل امور بانوان در شهرداری از نیازهای شهری بوده طرح تشکیل امور بانوان شهرداری گرگان به زودی باید پیگیری و اجرایی شود.

طرح تشکیل امور بانوان شهرداری گرگان باید اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان فائزه عبداللهی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: توجه به قشر زن از نیازهای مدیریت شهری است که با توجه به پیگیری‎ها و تلاش‎های بسیاری که در این زمینه شده اما این طرح همچنان اجرا نشده باقی مانده است.

وی تصریح کرد: این طرح، بارها مورد تصویب شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفته اما تاکنون اقدامی برای تأسیس و راه‎اندازی آن صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه اهداف کلی این طرح مطرح شده است خاطر نشان کرد: بسیاری از شهرداری‎های سراسر کشور این طرح را عملی کرده‎اند اما گرگان همچنان آن را به تعویق انداخته است.

عضو مجمع بانوان کشور بیان کرد: با توجه به اینکه اغلب، مسائل شهری را آقایان می‎سازند اما نقش و فعالیت زنان را نباید نادیده گرفت و اقدامات لازم برای اجرای این طرح را باید هر چه سریع‎تر پیگیری کرد.

عبداللهی از دیگر دغدغه‎های اساسی مردم شهر را بحث اوقات و فراغت دانست و افزود: با توجه به اینکه این امر از مباحث مهم در جامعه امروز ما است باید سند چشم‎انداز اوقات فراغت شهر گرگان به دست مسئولان مربوطه و دستگاه‎های متولی تهیه و تدوین شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول