اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل:

شهرداری اردبیل جزو مدعیان است/ پرداخت به موقع طلب بازیکنان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل که در لیگ دسته دو کشور حاضر است جزو مدعیان به حساب می‌آید.

شهرداری اردبیل جزو مدعیان است/ پرداخت به موقع طلب بازیکنان

مرسل وقری‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما هم اکنون در رده‌بندی لیگ دسته دو کشور با کمترین اختلاف و امتیاز در رتبه سوم هستیم و به دلیل آن که اکثر بازی‌های‌ها داخل خانه است می‌توانیم از رقبای خود نظیر نفت و گاز گچساران جلو بیفتیم.

وی افزود: اگر در سال گذشته هدف ما ماندن در لیگ دسته دو بود امسال با حمایت شهرداری و سازمان فرهنگی این مجموعه تیم را طوری بستیم تا یکی از صعود کنندگان به لیگ دسته یک کشور باشیم.

وقری‌مقدم بیان داشت: بیش از سه سال است این تیم با آرایش و جذب بازیکنان جوان سعی می‌کند به ارتقای جایگاه فوتبال استان اردبیل کمک کند و امسال مصمم هستیم تا با تلاش جمعی به لیگ دسته یک صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با بیان اینکه باشگاه شهرداری اردبیل ریالی به بازیکنان و حتی مربیان بدهکار نیست، افزود: این باشگاه با وجود مشکلات موجود به موقع طلب بازیکنان را داده و کمترین بدهی نیز به مربیان ندارد.

وی در خصوص تمرین نکردن تیم شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی با وجود راحتی حضور تماشاگران، گفت: خواسته ما نیز همین است، اما مساعدتی صورت نگرفته تا در این ورزشگاه تمرین کنیم بلکه تمرینات و بازی‌های ما در استادیوم علی دایی انجام می‌شود.

وقری‌مقدم متذکر شد: ما به سختی می‌توانیم وارد استادیوم تختی شویم که البته این استادیوم نیز با برخی نواقصات روبه‌رو است و به رغم وعده مدیرکل ورزش و جوانان استان این استادیوم تا کنون در اختیار ما قرار نگرفته و ما بازی‌های خود را در ورزشگاه علی دایی انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در پایان اذعان داشت: برای حضور در این ورزشگاه 200 هزار تومان از ما هزینه تمرین خواستند که تامین آن برای ما سخت است که انتظار می‌رود مسئولان شهرستان اردبیل در این زمینه یاریگر ما باشند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول