اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران خبر داد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های مازندران در تهران

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر شهر و شوراهای استانداری مازندران از برپایی سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های استان از 20 تا 23 آبان در مصلای امام خمینی تهران خبر داد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های مازندران در تهران

سیدعلی اصغر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از برپایی سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های استان از 20 تا 23 آبان در مصلای امام خمینی تهران خبر داد. 

وی افزود: تاکنون بیش از 200 متر مربع از فضای نمایشگاهی مصلی تهران به نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های مازندران اختصاص یافته است.

حسینی محورهای اصلی برپائی این نمایشگاه را خدمات شهری، عمران شهری، حمل و نقل شهری، مدیریت پسماند، محیط زیست و فضای سبز شهری، مدیریت بحران شهری، شهرداری الکترونیک، آموزش و پژوهش‌های شهری و ماشین‌آلات و تجهیزات ذکر کرد.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران افزود: شهرداری‌ها در این نمایشگاه آخرین اقدامات، عملکرد، دستاوردها و ابتکارات و نوآوری‌های خود را معرفی و شرکت‌ها و موسسه‌های بخش خصوصی تولیدکننده محصولات و ارائه‌دهنده خدمات حوزه مدیریت شهری نیز آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می‌کنند.

حسینی آشنائی بیشتر آحاد جامعه با فعالیت‌های متنوع شهرداری‌ها، انتقال تجربیات مدیران شهری به یکدیگر، آگاهی شرکت‌ها و موسسه‌ها از نظرات شهرداری‌ها نسبت به محصولات و خدمات ارائه شده از جانب بخش خصوصی و اطلاع‌رسانی در مورد پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری در شهرها را از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه برشمرد.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران بر لزوم توجه به حضور حداکثری شهرداری‌ها در این نمایشگاه تاکید کرد و گفت: معرفی ظرفیت‌های شهرهای استان و ارائه عملکرد و دستاوردها با رویکرد فرهنگ بومی و استانی برای شهرداری‌های استان به عنوان یک اصل قرار گیرد.

حسینی گفت: قطعا این نمایشگاه می‌تواند سهم مهمی را در بالا بردن آگاهی مدیران شهرداری‌ها به همراه داشته باشد با توجه به اینکه یقینا آشنایی با دستاوردهای سایر شهرها در خدمات‌رسانی شهری در نوع و دیدگاه مدیران شهرها تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول