اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

بسترهای وحدت پایدار حوزه و دانشگاه فراهم شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان تاکید کرد: باید بسترهای وحدت پایدار و منسجم‏تر حوزه و دانشگاه فراهم شود.

بسترهای وحدت پایدار حوزه و دانشگاه فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا در جلسه هم‏اندیشی و برنامه‏ریزی اجرای کرسی‏های آزاداندیشی با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه‏های سمنان در اداره تبلیغات اسلامی سمنان گفت: هم‏اندیشی حوزه علمیه با نخبگان دانشگاه سبب رشد آموزش‏های عمومی طلاب با فن‏آوری‏های نوین روز می‏شود.

وی گفت: تهاجم فرهنگی غرب به صورت سازماندهی شده باورها و ارزش‏های دینی و اسلامی ما را نشانه گرفته و جلوگیری و مقابله با آن به یک مدیریت خاص و برنامه‏ریزی دقیق با وحدت و همدلی میسر خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان افزود: هم‏اندیشی حوزه با نخبگان دانشگاه موجب رشد آموزش‏های عمومی طلاب و مدرسان با برخی از فن‏آوری‏های نوین روز می‏شود.

تقوی‏نیا اظهار کرد: بیانات و رهنمودهای روشن‏فکرانه مقام معظم رهبری باید به عنوان محور تدوین منشور سند چشم‏انداز حوزه و دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید بسترهای وحدت پایدار و منسجم‏تر حوزه و دانشگاه فراهم شود، تصریح کرد: توان نرم‏افزاری برابر تهاجم فرهنگی غرب، پاسخگویی مناسب به تهدیدات و توطئه‏های دشمنان در حوزه دین در سایه اتحاد حوزه و دانشگاه و همکاری و تعامل دوجانبه محقق می‏شود.

این جلسه با حضور 15 نفر از مسئولان نهاد نمایندگی ولی‏فقیه در دانشگاه‏ها، مدیران گروه معارف اسلامی و رؤسای دانشگاه‏ها و حوزه‏های علمیه سمنان به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون اجرای کرسی‏های آزاداندیشی برگزار شد.

انتخاب دبیرخانه اجرایی و علمی دائمی، استفاده از فضای مجازی، برگزاری جلسات حضوری برای هماهنگی و برنامه‏ریزی اجرای کرسی‏های آزاداندیشی، پرداختن به 20 سؤال مطروحه از سوی مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی و برگزاری نخستین همایش وحدت حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه صادقیه سمنان از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول