اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام فرزند علامه سیدجعفر شهیدی:

علامه شهیدی نماد پاک‌نهاد وحدت حوزه و دانشگاه بود

خبرگزاری فارس: سیدمحسن شهیدی فرزند علامه شهیدی در پیامی این علامه بزرگ را نمـاد پاک‌نهاد وحدت حوزه و دانشگاه و سروش روح‌نواز هم‌سرایی دین و دانش خواند.

علامه شهیدی نماد پاک‌نهاد وحدت حوزه و دانشگاه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، هم‌زمان با برگزاری همایش ملی علامه سیدجعفر شهیدی در بروجرد، سیدمحسن شهیدی فرزند علامه شهیدی پیامی به دبیرخانه این همایش ارسال کرد.

در بخشی از پیام سیدمحسن شهیدی فرزند علامه شهیدی آمده است: آسمان علم و ادب ایران زمین، عروج ستاره پر فروغ دیگری را از افق خطـه فضیلت‌پرور بروجرد به نظاره می‌نشیند.

این پیام می‌افزاید: در آستانه پنجمین سالگرد درگذشت علامه فقید دکتر سیدجعفر شهیدی رضوان‌الله علیه، همت والای جمعی از فرهیختگان و پاسداران فرهنگ و اندیشه، سرانجام آرزوی چند ساله شیفتگان و ارادتمندان آن فرزانه پارسا را برآورده ساخت و زمینه‌ای فراهم آورد، تا تجلیلی دیگر بار از آن نمـاد پاک‌نهاد وحدت حوزه و دانشگاه، سروش روح‌نواز هم‌سرایی دین و دانش را در فضای تعلیم و تربیت کشور طنین‌انداز سازد.

در بخش دیگر این پیام آمده است: در تحقق این مهم، اعضای خانواده مرحوم علامه شهیدی و سایر بستگان و بازماندگان آن زنده‌یاد خود را رهین عزم ستودنی و اهتمام در خور تقدیر مدیران و مسئولان مؤسسات، نهادها و ارگان‌های فرهنگی و اجرایی مختلف کشور به خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد می‌دانند و بدین وسیله سپاس و امتنان بی‌کران خود را به پیشگاه این بزرگواران و تمام دست‌اندرکاران این همایش بزرگ ملی تقدیم می‌دارند.

لازم به ذکر است، این پیام صبح امروز هم‌زمان با آغاز همایش ملی علامه سیدجعفر شهیدی در بروجرد قرائت شد.

همایش ملی و جایزه ادبی دکتر شهیدی امروز و فردا در بروجرد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول