اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهنمیر مازندران:

رتبه برتر علمی جهان با هماهنگی حوزه و دانشگاه کسب شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهنمیر در شهرستان بابلسر گفت: با هماهنگی حوزه و دانشگاه توانستیم رتبه برتر علمی جهان را کسب کنیم.

رتبه برتر علمی جهان با هماهنگی حوزه و دانشگاه کسب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار شامگاه چهارشنبه در جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بهنمیر که در تالار پیوند بهنمیر برگزار شد، اظهار داشت: هر کس در راه مقصودی تلاش کرد خدای متعال این تلاشش را به نتیجه خواهد رساند و علم زمانی خوب و سازنده است که همراه با ایمان باشد.

وی افزود: علم و دین رابطه عمیق و تنگاتنگی دارند چراکه علم و دانش در انجام وظایف انسان را راهبری می‌کند و دین نیز مقید به علم و دانش است چراکه تقلید از چیزی که در آن آگاهی نباشد امری کورکورانه تلقی می‌شود.

امام جمعه بهنمیر با بیان اینکه اسلام مشوق و مروج دین، علم و دانش است، گفت: در اسلام علم و دین هیچ منافاتی نداشته و به برکت اسلام ما توانستیم در حوزه علم و دین پیشرفت زیادی داشته باشیم.

شریف‌تبار خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم که رابطه بسیار خوبی بین حوزه و دانشگاه وجود دارد چراکه در حوزه علمیه شاهد هستیم بسیاری از مهندسان، دکترا و دانشجویان ما در کلاس‌های حوزه حاضر می‌شوند و نیز بسیاری از طلاب ما در کلاس‌های دانشگاه حضور دارند و این امر موجب شده ما بتوانیم رتبه برتر علمی جهان را کسب کنیم.

وی همچنین در خطاب به دانشجویان گفت: زمانی زمینه پیشرفت شما دانشجویان فراهم می‌شود که برنامه‌ریزی درستی برای تحصیل خود داشته و همواره در تمام محافل علمی و دینی شرکت کنید.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول