اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

ساماندهی امور جوانان از دغدغه‌های همه مسئولان است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: ساماندهی و رسیدگی به امور جوانان نه تنها از وظایف اداره کل ورزش و جوانان است، بلکه این موضوع از دغدغه‌های همه مسئولان محسوب می‌شود.

ساماندهی امور جوانان از دغدغه‌های همه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان بیش از 14 ارگان را درگیر مسائل جوانان عنوان و تصریح کرد: هر چند اداره کل ورزش و جوانان تنها سازمانی است که عنوان جوانان را یدک می‌کشد ولی دیگر ارگان‌ها هم در این امور درگیر هستند.

وی کار در امور جوانان را پیچیده دانست و اضافه کرد: کار در این حوزه می‌تواند به وسعت جغرافیا متنوع باشد.

استاندار زنجان جوانان را امید ادامه حیات کشور اعلام و تصریح کرد: جوانان امید کشور در هر عرصه‌ای از جمله فرهنگی، آموزشی، ورزشی و حتی نظامی امنیتی هستند.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری جوانان در تاریخ ادامه داد: از مجموع 220 هزار شهید دفاع مقدس، 160 هزار نفر از آنان جوان بودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در این جلسه از زیر پوشش بودن 4 هزار و 637 دانش‌آموز استان زنجان خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان 2.5 درصد از دانش‌آموزان استان را شامل می‌شود.

ولی‌زاده تعداد دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را یک هزار و 32 دانشجو عنوان و تصریح کرد: کمیته امداد برنامه‌هایی برای این دانش‌آموزان و دانشجویان در قالب‌های مختلف تدوین کرده است.

وی به بهره‌گیری از مربیان و مشاوران برای ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها اشاره و اضافه کرد: پنج کانون در تابستان برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانش‌آموزان زیر پوشش فعالیت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از فعالیت 14 کانون پیروان ولایت در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: برگزاری اردوهای برنامه‌ریزی شده استانی، ملی و منطقه‌ای از دیگر برنامه‌ها است.

وی توزیع بسته‌های فرهنگی، اطلاع‌رسانی اوقات فراغت را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد.

ولی‌زاده تاکید کرد: در مجموع در حدود 2 هزار و 500 نفر در کانون‌های موجود استان زنجان حضور یافته و دوره‌هایی را گذرانده‌اند که 60 درصد جامعه هدف را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول