اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی قطار شهری اصفهان ـ فولادشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات حفاری قطار شهری اصفهان - فولاد شهر با طول 20 کیلومتر کار خود را آغاز کرده است.

آغاز عملیات اجرایی قطار شهری اصفهان ـ فولادشهر

محمد محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اذعان بر اینکه عملیات اجرایی قطار شهری اصفهان ـ بهارستان به مراحل اجرایی رسیده است، اظهار کرد: با توجه به اجرای حمل و نقل آسان در بخش مسکن مهر و شهرهای جدید برای ارتباط با کلانشهرها در سال جاری اقدام به اجرای عملیات ساخت قطار شهری بین اصفهان ـ فولادشهر کردیم تا در بخش حمل و نقل برون شهری مشکلات تا حدودی بر طرف شود.

* آغاز مسیر 20 کیلومتری اصفهان - فولادشهر

وی تصریح کرد: طول این خط 20 کیلومتر است و با توجه به اختصاص اعتبارات و ارائه طرح فاز یک و دو عملیات اجرایی از سمت فولادشهر آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با تاکید بر این مطلب که باید همواره اعتبارات برای ادامه کار فراهم باشد، افزود: یکی از اولویت‌های قطار شهری تأمین اعتبار است و اگر در این راه اعتبارات فراهم شود، مشکلی برای ادامه کار نداریم.

* مشکل تأمین اعتبار نداریم

وی ادامه داد: برای بودجه 92 پیشنهادات خود را ارائه دادیم تا در بودجه سال آینده کشور دیده شود با این تعابیر و اولویتی که دولت برای قطار شهری شهرهای جدید قائل است فکر نکنم برای تأمین اعتبار به مشکلی برخورد کنیم.

محمودزاده پایان مسیر قطار شهری را تا شهر جدید مجلسی دانست و گفت: فاز یک مسیر قطار شهری از اصفهان به طرف فولاد شهر است و در ادامه مسیر نیز پیش‌بینی شده که تا فولادمبارکه و در نهایت شهر جدید مجلسی این خط ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول