اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان قطار شهری کرج و حومه تأکید کرد

قطار شهری کرج با تخصیص اعتبارات توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان قطار شهری کرج و حومه گفت: کلانشهر کرج نیازمند توسعه قطار شهری است، اما این مهم برای رشد نیازمند تخصیص اعتبارات است.

قطار شهری کرج با تخصیص اعتبارات توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی‌اصغر همتی ظهر امروز در جلسه ستاد قطار شهری کرج و حومه اظهار داشت: امروز بسیاری از شهروندان برای جابه‌جایی از قطار شهری استفاده کرده و از خدمات این مهم بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: اما گسترش جمعیت و نیاز مردم می‌طلبد تا قطار شهری کرج با رشد و توسعه همه جانبه مواجه باشد.

این مسئول با اشاره به این که پیشرفت پروژه‌های قطار شهری در کرج با تخصیص بودجه کافی و پشتیبانی و حمایت‌های مسئولان کلان کشور مهیا می‌شود افزود: برای این که بتوانیم میزان خدمات رسانی در بخش حمل و نقل را بیشتر کنیم باید اعتبارات بیشتری را نیز در نظر بگیریم.

همتی با اشاره به به بازگشایی رمپ‌های هشت و 10 قطار شهری طی سال جاری، عنوان کرد: مهم‌ترین راهکار برای اجرای پروژه قطار شهری تامین اعتبارات لازم است ضمن آن که این مهم تسریع در اجرای پروژه را رقم می‌زند.

مدیر عامل سازمان قطار شهری کرج و حومه تأکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و همچنین توجه بیش از پیش مسئولان هم اکنون سرعت اجرای طرح‌های عمرانی در تونل‌های زیرزمینی قطارشهری کرج به نحو مطلوبی صورت می‌گیرد.

همتی متذکر شد: خط دو قطار شهری کرج هم اکنون در حال اجرای پروژه‌های عمرانی است.

وی اذعان داشت: در این راستا اهتمام شورای شهر و مدیریت شهری بر این است که با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده و حمایت‌های دولتی، خط دو قطار شهری کرج تا زمان عنوان شده با  تجهیز چهار یا پنج ایستگاه راه‌اندازی شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول