اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول شبانه‏روز انجام می‏شود

توقف 60 رام قطار در ایستگاه سمنان

خبرگزاری فارس: معاون فنی راه‏آهن شمال‏شرق کشور اعلام کرد: پروژه سالن جدید راه‏آهن سمنان با اعتبار 15 میلیارد ریال و زیربنای قریب به 2 هزار مترمربع در حال ساخت است.

توقف 60 رام قطار در ایستگاه سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز فرماندار شهرستان سمنان به اتفاق معاون عمرانی استاندار سمنان، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان و برخی از مسئولان مربوطه از چند پروژه عمرانی سمنان بازدید کردند.

محسن اعتماد در حاشیه آخرین بازدید مسئولان از پروژه‏های عمرانی سمنان که از ایستگاه راه‏آهن سمنان صورت گرفت، ضمن ارائه گزارش مختصری بیان کرد: سالن اصلی ایستگاه راه‏آهن سمنان در دو فاز در حال احداث است.

وی گفت: برای تأمین رفاه حال شهروندان در سالن انتظار ایستگاه، اینترنت رایگان به مسافران ارائه می‏شود و شهروندان می‏توانند ساعات حرکت قطارها و اطلاعات لازم در این خصوص را با تماس به اطلاعات ایستگاه و اتصال به سیستم آنلاین مطلع شوند.

معاون فنی راه‏آهن شمال‏شرق کشور اضافه کرد: به طور میانگین در شبانه‏روز، 3 هزار قطعه بلیط در راه‏آهن سمنان به فروش می‏رسد و 60 رام قطار در این ایستگاه توقف می‏کنند.

اعتماد بیان کرد: با این حجم مسافر، احداث یک زیرگذر، سرویس بهداشتی و وضوخانه دیگر ضروری است.

به گزارش فارس؛ در این بازدید، پروژه احداث سالن جدید ایستگاه سمنان و نیز ای.تی.سی، طرح توسعه میدان راه‏آهن و ... مورد بازدید قرار گرفت.

پروژه سالن جدید با اعتبار 15 میلیارد ریال و زیربنای قریب به 2 هزار مترمربع در حال ساخت است.

ایجاد زیرگذر جدید در ایستگاه برای عبور مسافران بین دو سکو، افزایش قطار محلی دوم از تهران به سمنان و نیز افزایش سالن در قطار محلی سمنان ـ مشهد به همراه ایجاد مسجد و نمازخانه دوم از نیازهای راه‏آهن سمنان بود که در این بازدید مورد تأکید مسئولان راه‏آهن قرار گرفت.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول