اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک:

باید از نخبگان در تصمیم‌گیری‌ها استفاده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت: باید به نخبگان به عنوان ذخایر و سرمایه‌های بزرگ اهمیت داد ‌و در تصمیم‌گیری‌ها از آنها استفاده شود.

باید از نخبگان در تصمیم‌گیری‌ها استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، سیف‌الله امینی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهربابک بر تغییر روش‌ها در ارتقای آموزش‌، تربیت و پرورش دانش‌آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: ‌با شناساندن ارزش‌ها در جامعه برای دانش‌آموزان و وا داشتن آنها به تفکر،‌ امنیت برقرار شده و‌ مسیر تعالی و ولایت با موفقیت پیموده می‌شود.

وی بر به کار‌گیری نیرو‌های خلاق، مبتکر، مستعد و نخبه‌پرور تاکید کرد و گفت: به این نیروها به عنوان ذخایر و سرمایه‌های بزرگ باید اهمیت داده ‌و در تصمیم‌گیری‌ها از آنها استفاده شود.

‌‌امینی‌زاده در زمینه کمبود تجهیزات و امکانات با توجه به نیاز‌ها و وضعیت موجود عنوان کرد: هنر مدیریت در بخش‌های مختلف به این است که از کمترین داشته‌ها‌‌ بیشترین استفاده‌ها را ببریم.

فرماندار شهربابک بر تجلیل مناسب و بها دادن به نخبگان و نخبه‌پروری از سوی شورا تاکید کرد.

‌عباس شفیعی‌خواه‌ مدیر آموزش و پرورش شهربابک نیز با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین گفت: مجموعه آموزش و پرورش شهربابک در اجرای سند تحول بنیادین ‌با رویکرد پرورشی اهتمام ویژه دارد.

وی افزود: کسب رتبه عالی در اجرای پروژه مهر استان در کشور با مطلوبیت اجرای این طرح در شهربابک همراه بوده است.

‌شفیعی‌خواه همچنین به موج شتابان قبولی بالای کنکور در شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: کسب این رتبه‌ها توسط دانش‌آموزان با وجود مدارس فرسوده ‌و کمبود تجهیزات بوده که با تعهد و وجدان کاری و تلاش معلمان این کمبودها جبران شده است.

وی همچنین از راه‌اندازی مدارس تخصصی زیر مجموعه آموزش و پرورش در رشته‌های تنیس روی میز، والیبال و ژیمناستیک خبر داد.

به گزارش فارس، اعضای شورا بر همکاری بیش از پیش شهرداری‌ها، شرکت‌ها و ضرورت حمایت همه‌جانبه والدین و خیران از مدارس و آموزشگاه‌ها، ایجاد اسکان مناسب برای مدیران و آموزشیاران مهمان، ‌ارائه طریق در ارتقای سطح بهداشتی مدارس شبانه‌روزی‌، ایجاد کلاس‌های هوشمند، پوشش امنیتی بیش از پیش مدارس تاکید کردند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول