اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر

ادارات تذکر لسانی را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دلیجان بر لزوم اجرایی کردن تذکر لسانی و به روز شدن ادارات در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

ادارات تذکر لسانی را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهرداد امرایی ظهر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: ادارات باید در اجرای تذکر لسانی و شناسایی معروفات و منکرات اقدام و پیشنهاد خود را به ستاد اعلام کنند.

وی تصریح کرد: تمام اقشار جامعه در اجرایی شدن تذکر لسانی باید بسیج شوند، چرا که تحقق امر به معروف و نهی از منکر از نیازهای اساسی جامعه و مورد تاکید اسلام است.

سرپرست فرمانداری دلیجان با اشاره به در پیش بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر خاطر نشان ساخت: با توجه به در پیش بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر مسئولان ذی‌ربط، تشکل‌‌های مردمی، کارخانجات و ادارات باید با برنامه‌ریزی صحیح و برگزاری همایش‌ها زمینه نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه فراهم سازند.

امرایی ادامه داد: برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه همسران و دختران کارکنان ادارات نقش بسیار مؤثری در نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف دارد که شایسته است در این زمینه تلاش شود.

وی تصریح کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام از اهمیت و جایگاه‌ ویژه‌ای برخوردار است که نادیده گرفتن آن صدمات جبران‌ناپذیری به پیکره جامعه وارد می‌کند.

سرپرست فرمانداری دلیجان با بیان اینکه تذکر لسانی همراه با ملایمت، مهربانی و صبر مهم‌ترین ابزار اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است ابراز داشت: با توجه به اهمیت فریضه امر به معروف باید با استفاده از تمامی ابزار در راستای تبیین این فریضه واجب و برانگیختن حساسیت عمومی در راستای مبارزه با منکرات و توسعه معروف کوشید.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول