اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا:

ایجاد سازمان امر به معروف در کشور ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا ایجاد سازمان امر به معروف و نهی از منکر در کشور را ضروری دانست.

ایجاد سازمان امر به معروف در کشور ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی ظهر امروز در جمع مسئولان اتحادیه‌ها و اصناف این شهرستان انجام کارها در مسیر قانونی را یک اصل مهم و تاثیرگذار در روند توسعه و پیشرفت کشور برشمرد.

وی با بیان اینکه دولت در نظام جمهوری اسلامی باید به معنای واقعی یک دولت خوب باشد، تصریح کرد: اگر دولت خلاف حوزه دولتی و وظایف محوله خود کاری را انجام دهد نارضایتی مردم را در بر دارد.

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا ادامه داد: روی خط قانونی و بی‌طرفانه عمل کردن از مهم‌ترین مشخصه‌های اعضا و ارگان‌های دولتی است.

وی با اشاره به حساسیت فعالیت بازاریان و نقش آنها در کاهش و یا افزایش رونق اقتصادی جامعه اظهار کرد: بازار یکی از نقاط اصلی اجرای اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود.

صدیقی به برخی از اهداف ستاد مذکور در حوزه اصناف و اتحادیه‌ها اشاره کرد و افزود: ممکن است در یک شغل بیش از 20 نفر فعال باشند اما نباید خطای یک نفر موجب نابودی تمام فعالان این شغل شود.

وی با بیان اینکه اصناف و اتحادیه‌ها در برخورد با خطاهای اشخاص به صورت مبارزه‌ای عمل کنند، خاطرنشان کرد: مبارزه انواع و اقسام مختلفی دارد که رعایت اصول آن حیاتی است.

این مسئول با اشاره به اقدام‌های برخی افراد در صومعه‌سرا مبنی بر تضعیف و یا زیرسئوال بردن خدمات انجام شده دولت، ابراز کرد: صومعه‌سرا یک شهرستان مذهبی است و این امر مانع از ادامه جوسازی‌های برخی افراد می‌شود.

وی ضرورت توجه به اصول تذکر زبانی در برخوردها را مورد تاکید قرار داد.

صدیقی در ادامه تشکیل سازمان امر به معروف و نهی از منکر با توجه به شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: نیاز است ایجاد یک مکان و فضا برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر مجلس ما را از خواب غفلت بیدار کند.

وی افزود: سازمان امر به معروف باید با هدف اجرای امر به معروف و نهی از منکر به صورت بی‌طرفانه نسبت به شغل و جایگاه‌های افراد ایجاد شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول