اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بهار:

احیای امر به معروف معضلات اجتماعی را حل می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: با احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیاری از معضلات اجتماعی حل می‌شود.

احیای امر به معروف معضلات اجتماعی را حل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، سید مجتبی حسینی پیش از ظهر امروز در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهار اظهار داشت: هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر از 26 آبان ماه آغاز و تا یک هفته ادامه دارد که برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای فرماندهان پایگاه‌ها، مربیان مدارس و روحانیون طلاب و دانشجویان، نشست هم‌اندیشی پرسنل سپاه، آسیب‌شناسی امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقات کتابخوانی و فرهنگی با موضوع فریضتین، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی و تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح مدارس و شناسایی معروفات و منکرات در سطح دستگاه‌های اجرایی و آموزشگاه‌ها از برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه بهار اظهار داشت: ضرورت دارد فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترویج و گسترش یابد و در پاسداری از ارزش‌های اسلامی و فرهنگی گام برداریم.

امام جمعه بهار نیز گفت: با توجه به اینکه در طرح تذکر لسانی شهر بهار به عنوان شهر منتخب کشور برگزیده شده، دستگاه‌ها باید با جدیت وارد کار شوند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اظهار داشت: این طرح به صورت عملیاتی در حال اجرا است که در این راستا باید تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر باید به سمت پیام‌های عاشورا برویم که در این میان نخستین پیام عاشورا توجه به نماز است.

امام جمعه بهار اظهار داشت: احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر از دیگر پیام‌های عاشوراست که شعائر باید تبلیغ شود و محور برنامه‌های این ستاد قرار گیرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول