اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امربه معروف گناباد:

اقامه امر به معروف با توجه به گستردگی کار حوزه فرهنگی ضروری است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امربه معروف ونهی از منکر گناباد گفت: با توجه به گستردگی کار در حوزه فرهنگی، اگر می‌خواهیم کارها اصلاح شود باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقامه شود.

اقامه امر به معروف با توجه به گستردگی کار حوزه فرهنگی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حسن باقرزاده صبح امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گناباد که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به گستردگی کار در حوزه فرهنگی، اگر می‌خواهیم کارها اصلاح شود باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقامه شود.

وی افزود: راه اندازی گروه‌های تذکر لسانی در سطح مراکز آموزشی و انجام تبلیغات گسترده از ضروریات به نظر می‌رسد.

باقرزاده تصریح کرد: با استفاده از تمامی ابزار فرهنگی از جمله نشریات، کتب، وسایل ارتباط جمعی، فضای مجازی، امکانات تبلیغی در جهت تبین این فریضه واجب و برانگیختن حساسیت عمومی در برابر مبارزه با منکرات و توسعه معروف و ترویج معروف سال با توجه به شعار اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری، باید به ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته احیای امربه معروف و نهی از منکر گفت: اجرای مسابقات فرهنگی شامل تذکر لسانی، پیام مهربانی وظیفه همگانی، در سطح مراکز فرهنگی، اجرای مانور فرهنگی تذکر لسانی هنگام با آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر و انجام تبلیغات در سطح مراکز آموزشی و فرهنگی با موضوع تذکر لسانی و بروز رسانی آن از جمله اقدامات ستاد در این هفته است.

باقرزاده افزود: راه‌اندازی گروه‌های تذکر لسانی و توجیه آنان در دانشگاه‌ها و ارسال لیست گروه‌ها به ستاد شهرستان و برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی به صورت هر دو ماه یک بار به میزبانی یکی از اعضا از دیگر اقدامات است.

وی ادامه داد: یک پایگاه مقاومت بسیج در این هفته از سوی نیروی مقاومت بسیج و یک کانون فرهنگی هنری مسجد از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مراکز تخصصی ویژه کار فرهنگی و پژوهشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر به ستاد احیا معرفی و ستاد از این مراکز حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول