اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

احیای امر به معروف جامعه را از تباهی دور می‌سازد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آوج گفت: سیاست‌گذاری صحیح موجب گسترش فریضه امر به معروف می‌شود و احیای امر به معروف جامعه را از تباهی دور می‌سازد.

احیای امر به معروف جامعه را از تباهی دور می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، حجت‌الاسلام سیدضیاء‌الدین هاشمی در جلسه احیای امر به معروف شهرستان آوج که در سالن جلسات سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد، با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران و مسئولان برگزاری این جلسات در آوج اظهار کرد: هدف مسئولان و مردم باید تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.

امام جمعه شهر آوج با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: رهبر انقلاب می‌فرمایند که تذکر لسانی وظیفه همگانی است و امروز توجه به تبلیغ و اشاعه این فرهنگ در جامعه مقداری کم رنگ شده که سعی مسئولان و همه مدیران باید در سال جاری تلاش در راستای تحقق این مهم در سراسر جامعه باشد.

هاشمی با اشاره به وجود آیات و روایات فراوان در خصوص احیای امر به معروف در جامعه عنوان کرد: لازم است که سیاست‌گذاری‌های مناسبی در این خصوص در جامعه انجام شود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری جلسات اخلاق افزود: باید این جلسات به صورت گسترده در هیئت‌ها و مدارس تشکیل شده تا بتوانیم از اشاعه فساد و تباهی در جامعه جلوگیری شویم.

امام جمعه شهر آوج با اشاره به هجمه‌ها و تهدید‌های نرم استکبار علیه دانش‌آموزان عنوان کرد: مربیان و معلمان در این زمینه می‌توانند نقش مؤثری را ایفا کنند.

هاشمی با بیان اینکه ائمه اطهار بهترین الگوهای جامعه اسلامی هستند که لازم است همه برای عزت و دست‌یابی به سعادت به این پیشوایان بزرگ توجه کنیم، عنوان کرد: امیدواریم که با تلاش و کار بیشتر از سوی تمام مسئولان و به ویژه نهاد‌های فرهنگی، جامعه به عرصه‌ای خوب و ارزشمند برای گسترش برنامه‌های مربوط به احیای امر به معروف شود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول