اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر‌کل ارشاد کرمان تاکید کرد

تولید آثار هنری با توجه به امر به معروف

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تولید آثار فاخر و ارزشمند با توجه به امر به معروف و نهی از منکر یکی از اولویت‌های خلق هر اثر هنری است.

تولید آثار هنری با توجه به امر به معروف

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی‌ صبح امروز در نخستین نشست امر به معروف و نهی از منکر استان‌های جنوب شرق کشور، امر به معروف و نهی از منکر را اساس واجبات دینی دانست و اظهار داشت: اگر ناهنجاری‌ها در دنیای کنونی جاری است و اوضاع بشر سر و سامان مناسبی ندارد، به دلیل عدم توجه به امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ابراز داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به دلیل اینکه معاونت فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را به عهده دارد با استفاده از این ظرفیت و توان در حد بضاعت اقدام به انجام فعالیت‌های مختلف در این حوزه کرده است.

سعیدی افزود: یکی از این برنامه‌ها که در سطح ملی برگزار و با اقبال هنرمندان نیز روبه‌رو شد، برپایی دو دوره جشنواره فیلم امر به معروف و نهی از منکر است که سال گذشته بیش از 100 اثر از آثار منتخب جشنواره بودند و 14 استان کشور در این جشنواره حضور داشتند.

وی تصریح کرد: بر اساس اهمیت این اصل مهم دینی‌، برنامه‌هایی که از سوی این اداره کل برگزار می‌شود، عموما با تکیه بر تعمیق باورهای دینی‌، نشر ارزش‌ها و گسترش امر به معروف و نهی از شکل می‌گیرد.

سعیدی گفت: بر این اساس هم اکنون توجه هنرمندان استان در همه رشته‌های هنری بر این امر معطوف شده‌ که تولید آثار فاخر و ارزشمند که بر باورها و ارزش‌های دینی و توجه به امر به معروف و نهی از منکر یکی از اولویت‌های خلق هر اثر هنری است.

وی خاطرنشان کرد: البته هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم‌، اما با این اراده‌ای که شکل گرفته‌، رسیدن به نقطه مطلوب‌تر دور از دسترس نیست.

به گزارش فارس، نشست امر به معروف و نهی از منکر استان‌های جنوب شرق کشور با حضور حجت‌الاسلام صادق‌زاده معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در هتل گواشیر کرمان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول