اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

تحقق فریضه امر به معروف در جامعه عزم همگانی را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر عزم همگانی را می‌طلبد.

تحقق فریضه امر به معروف در جامعه عزم همگانی را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، سیدعبد‌الله موسوی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آوج که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در عرصه ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر لازم است تا برای جلوگیری از مفاسد و اشتباهات در جامعه همه به وظایف دینی خود عمل کرده و از هیچ کوششی در این راستا فروگذاری نکنیم.

فرماندار شهرستان آوج با بیان اینکه در حوزه امر به معروف لازم است که تا افراد معتقد، با تقوا و باایمان به عنوان سرشاخه‌های این فریضه مهم برای پیگیری و اجرای آن معرفی شوند، عنوان کرد: همه باید به گونه‌ای عمل کنیم تا رفتار، سخنان و کردار‌های شایسته ما به عنوان الگویی خوب و ارزشمند برای تمام افراد دیگر مطرح باشد.

وی خاطرنشان کرد: تحقق رسالت‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در عرصه امر به معروف به تلاش ملت و مسئولان بستگی داشته و اگر همه در این حوزه به طور مستمر تلاش کنند قطعا به موفقیت‌های چشم‌گیری دست‌ پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول