اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین معاونت تشکل‎های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان:

تیم‎های تذکر لسانی همزمان با هفته امر به معروف در گلستان فعال می‎شود

خبرگزاری فارس: جانشین معاونت تشکل‎های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان از فعالیت تیم‎های تذکر لسانی از 26 آبان ماه همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر در گلستان خبر داد.

تیم‎های تذکر لسانی همزمان با هفته امر به معروف در گلستان فعال می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان روح‎الله عبادی عصر شنبه در جلسه هم‎اندیشی تشکل‎های معنوی با هیئت‎های مذهبی منتخب در گلستان که در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد اظهار داشت: تیم‎های تذکر لسانی با هدف زدودن روح بی‎تفاوتی در جامعه فعال می‎شوند.

وی با بیان اینکه این ستاد به عنوان بازوانی توانمند در تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط ضعف فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، یادآور شد: خوشبختانه امسال ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر علاوه بر مرکز استان و سایر شهرستان‎ها نیز شکل گرفته و بنا داریم به شکل مطلوب‎تری نتیجه این فعالیت‎ها را در استان شاهد باشیم.

جانشین معاونت تشکل‎های مردمی ستاد امربه معروف و نهی از منکر گلستان از برگزاری دو همایش منطقه‎ای در گرگان و گنبدکاووس خبر داد و بیان کرد: قرار است برای تیم‎ها به طور متمرکز کلاس‎های آموزشی برگزار کنیم.

عبادی رشد فکری و فرهنگی اعضای هیئت‎های مذهبی و توجه آنها به اوامر و نواهی دینی را از مهم‌ترین اهداف تشکیل شورای مرکزی امربه معروف و نهی از منکر خواند و افزود: هیئت‎های مذهبی در استان باید تلاش کنند تا از ناهنجاری‎های اخلاقی و رفتاری پیشگیری و جلوگیری کنند.

وی نقش هیئت‎های مذهبی را به عنوان آمرین به معروف و ناهیان از منکر برای ترویج تذکر لسانی در سطح جامعه مهم خواند و متذکر شد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سال 1389 تنها محدود به چند شهرستان بود که خوشبختانه با مشارکت مردم این تعداد رو به افزایش است و به صورت فراگیر در هیئت‎های مذهبی طرح تذکر لسانی در کشور اجرا می‎شود.

جانشین معاونت تشکل‎های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با اشاره به اینکه طرح تذکر لسانی گام ارزشمندی در ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است اظهار داشت: با توجه به اینکه برنامه‎های هفته احیا همزمان با مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در ماه محرم اجرا می‎شود، هیئت‎ها از منکرات اخلاقی و ورود به بدعت‎ها جلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول