اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

پایه سلامت غلبه کردن بر نفس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی پایه سلامت را غلبه بر نفس دانست و گفت: اگر انسان بر نفس خود غلبه کند تمامی مشکلات حل می‌شود.

پایه سلامت غلبه کردن بر نفس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسدزاده ظهر امروز در نخستین گردهمایی مشاوران و روانشناسان خراسان جنوبی اظهار کرد: دفتر امور اجتماعی استان در راس تصمیم‌گیری‌هایی است که در راستای آسیب‌های اجتماعی گرفته می‌شود.

وی افزود: این مهم اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه از تجربیات کسانی که در خط مقدم این جبهه قرار گرفته‌اند استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: مصوبه نهایی این جلسه باید در بهبود شرایط فعلی و ارتقای آن مسئولان مربوطه را کمک کند.

اسدزاده، کثرت فارغ‌التحصیلان روانشناسی را از دغدغه‌های در حال حاضر این رشته دانست و ادامه داد: زمانی که کمیت بالا می‌رود کیفیت نیز دست‌خوش آن شده و کاهش می‌یابد.

وی اظهار کرد: اگر در آینده این فارغ‌التحصیلان ادعا کنند که می‌خواهند دفتر مشاوره تاسیس کنند ادعای به حقی است اما کیفیت ارائه تحصیلات تکمیلی امروز با گذشته تفاوت زیادی دارد.

نایب رئیس نظام روانشناسی خراسان جنوبی، هدف اصلی از برگزاری این جلسه را شناخت آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار برای حل آنها عنوان کرد.

احمد خامسان گفت: امید است با تمهیداتی که انجام می‌شود خروجی این جلسات سبب رفع آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود.

در این جلسه اینترنت، آسیب‌های فرا رابطه‌ای، طلاق‌های توافقی، غریزه جنسی، تعارضات نوجوانان با والدین، ازدواج بر اساس معیارهای غلط، تغییر باورها در جوانان، کمرنگ شدن مسائل اعتقادی، عدم آشنایی با مهارت‌های زندگی، مشکلات بین فردی و عدم آموزش صحیح از جمله آسیب‌های اجتماعی مطرح شد که در خراسان جنوبی وجود دارد و برای کاهش آن بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول