اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی:

حادثه‌ای در سطح پروژه‌های آب و فاضلاب رخ نداده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: با افزایش مباحث ایمنی در سطح کارگاه‌های آب و فاضلاب استان هیچ حادثه‌ای در سطح این پروژه‌ها رخ نداده است.

حادثه‌ای در سطح پروژه‌های آب و فاضلاب رخ نداده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی عراقی‌ِزاده صبح امروز در کارگاه آموزشی ورزش در محل کار که با حضور کارکنان شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان برگزار شد، بر ارتقای سلامت افراد در محیط اداری تاکید کرد.

وی اظهار کرد: انجام کارهای یکنواخت در محیط‌های اداری سلامت جسمی و روحی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد که باید ارتقای سلامت جسمی و روحی افراد در محیط‌های کاری مورد توجه قرار گیرد و توسعه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به گوشه‌ای از فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه فرهنگ ورزش و ارتقای سطح سلامت جسمی کارکنان اشاره کرد و گفت: با وجود تنگناهای مالی موجود در این مجموعه پروژه احداث سوله ورزشی در مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان پیگیری و محقق شده است.

عراقی‌زاده ادامه داد: همچنین انسجام خاصی در راستای مباحث ورزشی بین شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان وجود دارد که سبب ارتقای این بخش در مجموعه‌ شرکت‌های وزارت نیرو شده است.

وی از راه‌اندازی اداره سلامت و کار در مجموعه شرکت اب و فاضلاب استان خبر داد و گفت: از زمان تاسیس این بخش در مجموعه آب و فاضلاب شاهد رشد سطح کیفی ایمنی و سلامت در پروژه‌های این مجموعه با وجود افزایش کمی پروژه‌ها هستیم.

در ادامه این کارگاه آموزشی شرکت‌کنندگان با ورزش‌های ساده و قابل انجام در محیط اداری آشنا شدند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول