اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی ستاد غدیر خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری جشن غدیر در 1200 روستای خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی ستاد غدیر خراسان جنوبی از برگزاری جشن غدیر در یک‌هزار و 200 روستای استان خبر داد.

برگزاری جشن غدیر در 1200 روستای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد سزاوار پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی ستاد غدیر خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین جشن غدیر در 10 شهر استان نیز برگزار می‌شود.

وی از تشکیل 14 کمیته کار برنامه‌ریزی جشن‌های غدیر خم در استان خبر داد و افزود: این کمیته‌ها  شامل کمیته‌های فرهنگی، هنری و تبلیغات، دانشجویی، دانش‌آموزی، نیروهای مسلح، بانوان، ارتباطات، اصناف، ادارات، روستایی، پشتیبانی، ورزش، مردمی و نظارت است.

دبیر اجرایی ستاد غدیر خراسان جنوبی به بهره‌برداری از سه سالن ورزشی با همت اداره ورزش و جوانان استان در ایام دهه ولایت اشاره کرد و گفت: 32 برنامه محوری در روز عید غدیر در استان برنامه‌ریزی شده است.

سزاوار بازسازی واقعه غدیرخم را از شاخص‌ترین برنامه‌های این ستاد عنوان و تصریح کرد: این برنامه به منظور بازسازی واقعه غدیر و نشان دادن جلوه‌هایی از این رویداد تاریخی در استان برگزار می شود.

* اجرای مراسم نورافشانی در 4 نقطه شهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز از اجرای مراسم نورافشانی طی سه شب و در چهار نقطه شهر به مناسبت عید غدیر خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان راه‌اندازی ایستگاه صلواتی، تجلیل از بسیجیان سادات، مسابقات فرهنگی و پیام کوتاه، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی پیرامون شبهات غدیر در دانشگاه‌ها، کارگاه غدیرشناسی، شب شعر غدیر توزیع بسته‌های فرهنگی را از جمله برنامه‌های ستاد غدیر در استان در دهه امامت و ولایت عنوان کرد.

وی آذین‌بندی بازار مرکزی شهرها، پرواز بالن‌ها و نورافشانی در سطح شهر، برگزاری ورزش‌های باستانی و برگزاری جشن پرواز را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به برنامه آذین‌بندی محلات اشاره کرد و بیان داشت: به بهترین آذین بندی محلات جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول