اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/نفت آبادان و مس کرمان/

بازگشت ابو به آبادان

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های نفت آبادان و مس کرمان بازگشت مجدد ابراهیم قاسم‌پور به آبادان است.

بازگشت ابو به آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مرد آبادانی فوتبال ایران در هفته چهاردهم لیگ برتر در برابر همشهریان خود قرار می‌گیرد.

ابراهیم قاسم‌پور که هواداران او را به نام ابو می‌‌شناسند و همه او را یک آبادانی و صنعت نفتی می‌دانند این بار اما به‌گونه‌ای دیگر به آبادان خواهد آمد.

ابوی فوتبال آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر همراه با مسی‌ها شهر کرمان نه برای نفت که در برابر نفت آبادان صف‌آرایی خواهد کرد.

ابراهیم قاسم‌پور که با بازی‌های زیبای خود روزی در همین تیم صنعت نفت آبادان در فوتبال ایران چهره شد، پس از بازی در تیم‌های شهباز و پاس تهران به عنوان یکی از لژیونرهای آن روزهای ایران، فوتبال خود را در امارات، قطر و مصر ادامه داد و با لباس پاس تهران با دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

قاسم‌پور 55 ساله که 33 بازی ملی را نیز در کارنامه دارد در سه مقطع در سال‌های 79 تا 81 در لیگ آزادگان و 81 تا 82 و 86 در لیگ برترهدایت تیم نفت آبادان را بر عهده داشت.

هر چند آخرین حضور وی روی نیمکت نفت مدت زیادی به درازا نکشید و به دلیل نتایج نامطلوب پس از هفت ماه از این تیم رفت.

قاسم‌پور از مربیانی است که همواره از اینکه با وجود مربیان خوب بومی در خوزستان از مربیان غیربومی استفاده می‌شود انتقاد می‌کند.

ابوی فوتبال آبادن که هنوز هم مرد محبوب سکوهای ورزشگاه تختی این شهر و مردم آبادان محسوب می‌شود قطعاً روز سختی را در بازی با نفت آبادان و در برابر هزاران تماشاگر این تیم خواهد داشت.

اما فوتبال حرفه‌ای و تفکر حرفه‌ای جایی برای این‌گونه تعلق‌خواهی‌ها نیست و قطعاً ابراهیم قاسم‌پور فارغ از تعلقات خاطر خود به فوتبال و مردم آبادان، تیمش را برای کسب امتیاز آن هم در شرایط حساس کنونی جدول رده‌بندی مسابقات روانه خواهد کرد.

البته تماشاگران و دوستداران نفت آبادان نیز قطعاً این مطلب را به خوبی می‌دانند و به حرمت سال‌ها حضور ابراهیم قاسم‌پور در تیم محبوبشان چه در دوران بازیگری و چه در کسوت مربیگری از حضور این آبادانی در شهر خود استقبال خواهند کرد تا ابوی فوتبال آبادان بازگشتی با شکوه به دیار خود داشته باشد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول