اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به کم‌توجهی مدیریت جدید باشگاه به حرفه‌ای سازی

رئیس روابط عمومی و بازاریابی باشگاه نفت آبادان استعفا داد

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی و بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل کم‌توجهی مدیریت جدید باشگاه به حرفه‌ای سازی استعفا داد.

رئیس روابط عمومی و بازاریابی باشگاه نفت آبادان استعفا داد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، میثم راستی در استعفانامه خود خطاب به مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در تشریح دلایل استعفای خود آورده است: مساعد نبودن شرایط و زمینه‌های لازم برای همکاری و همچنین کم توجهی مجموعه جدید مدیریت باشگاه به موضوع حرفه‌ای سازی، خصوصی سازی و بازاریابی که از تخصص‌ها و مهارت‌های اینجانب است از جمله دلایل استعفا از این مسئولیت است.

وی ادامه داد: توجه به مواردی همچون حرفه‌ای سازی، خصوصی سازی و بازاریابی، راه تعالی و پیشرفت هرچه سریعتر باشگاه را هموار می‌سازد.

مدیر بازاریابی باشگاه ورزشی و فرهنگی صنعت نفت آبادان در ادامه همچنین تصریح کرد: اینجانب تحمل  سکوت در برابر راهی که متأسفانه به کج روی و انحطاط این باشگاه بزرگ و مردمی و همچنین سیاست گذاری‌های غلط که عاقبت این مجموعه را به ناکجا آباد‌ها ختم خواهد کرد، را ندارم و نمی‌توانم نابودی تیم همیشه محبوبم را ببینم لذا بدینوسیله استعفای خود را به اطلاع جنابعالی(مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان) می‌رسانم و از صمیم قلب برای موفقیت باشگاه بزرگ صنعت نفت آبادان آرزوی موفقیت را دارم.

راستی در ادامه افزوده است: در حال حاضر نیز به دلیل شرایط حساس و بحرانی تیم صنعت نفت در لیگ برتر، در برابر برخی اتفاقات رخ داده اخیر در مجموعه، سکوت اختیار کرده و در زمان مقتضی به اطلاع هواداران فهیم آبادانی می‌رسانم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول