اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان:

توانایی شکست تیم نفت آبادان را داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان گفت: هر چند نفت آبادن یکی از بهترین‌های این فصل از مسابقات لیگ است، اما بازیکنان جوان و با انگیزه مس می‌توانند با اتکا به حمایت‌های هواداران خود این تیم را شکست دهند.

توانایی شکست تیم نفت آبادان را داریم

سیامک توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیروزی تیمش در دیدار برابر گاز خوزستان اظهار داشت: در کوارتر نخست مسابقه آغاز خیلی خوبی داشتیم، بازیکنان تیم اهداف و برنامه‌های مورد نظر را به خوبی در زمین اجرا کردند و در ادامه مسابقه نیز بازیکنان تیم بازی خوبی از خود ارائه کردند و اختلاف خوبی بین دو تیم به وجود آمد.

وی افزود: سال گذشته گاز خوزستان نتیجه دو دیدار رفت و برگشت برابر مس را به خود اختصاص داده بود و همین مسئله سبب شد تا زمانی که از حریف پیش افتادیم بنا به دلایلی به فکر آرام کردن بازی و کسب نتیجه از این مسابقه باشیم.

توکلی خاطرنشان کرد: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم با وجود اینکه این تیم در هفته قبل مسابقات نیز توانایی پیروزی برابر رقیبش را داشت بازی را واگذار کرد، این بازیکنان آینده بسیار خوبی دارند در دو دیدار اخیر همین بازیکنان جوان و جویای نام بهترین بازی خود را برای مس به نمایش گذاشته‌اند و به شکلی من را نسبت به آینده امیدوار کرده‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان بیان داشت: در بسکتبال کرمان به رده‌های سنی توجهی نشده است در صورتی که به استعداد پروری و نخبه‌پروری توجه شده بود این تیم هم‌اکنون بازیکنان به مراتب بهتری داشت هر چند که در مقطع کنونی نیز مس بازیکنان جوان و شایسته‌ای دارد.

وی به دیدار هفته چهارم مس برابر نفت آبادان اشاره کرد و ابراز داشت: این تیم یکی از بهترین‌های این فصل است و با تدارک خوبی عازم این فصل از مسابقات شده است، البته برای این دیدار برنامه‌های خوبی داریم، باید با رفع برخی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تا قبل از برگزاری این دیدار شرایط تیم را به نسبت دیدار هفته قبل بهتر کنیم تا این تیم را در کرمان شکست دهیم.

توکلی بیان داشت: این بازیکنان جوان و جویای نام هستند و انتظار می‌رود تا باشگاه مس با حمایت از این تیم و بازیکنان جوانش انگیزه و دلگرمی بیشتری به آنها دهد.

به گزارش فارس، تیم بسکتبال صنعت مس کرمان در هفته سوم لیگ دسته اول کشور با نتیجه 67 بر55 از سد گاز خوزستان گذشت و جمعه 12 آبان ماه در کرمان میزبان نفت آبادان است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول