اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین اخبار از صنعت نفت آبادان

احتمال پیوستن میداودی به صنعت نفت آبادان

خبرگزاری فارس: خبرها از مذاکره تیم صنعت نفت آبادان با میلاد میداودی و همچنین توافق با بازگشت پاچاچیان به تیم حکایت دارد.

احتمال پیوستن میداودی به صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، با توجه به نیمکت‌نشینی میلاد میداودی در استقلال تهران، برخی خبرها از احتمال پیوستن این بازیکن خوزستانی به تیم صنعت نفت آبادان حکایت دارد.

بنا به شنیده‌های خبرنگار ورزشی فارس در آبادان میداودی از دو تیم خوزستانی فولاد و صنعت نفت آبادان پیشنهاد دارد و در حال بررسی این موضوع است.

در این حال مذاکره باشگاه صنعت نقت آبادان با مدیر برنامه‌های لئون پاچاچیان مهاجم ارمنستانی سابق این تیم  انجام شده و احتمال بازگشت این بازیکن بسیار زیاد است.

این بازیکن پس از سه سال حضور در آبادان بدلیل اختلاف با کاستا سرمربی برکنار شده صنعت نفت آبادان از ابتدای فصل از تیم صنعت نفت جدا شد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان نیز درباره احتمال جذب بازیکنان جدید نیز گفت: ما به چند بازیکن در خط دفاع و هافبک دفاعی نیاز داریم ولی سرمربی جدید هنوز بازیکنی به ما معرفی نکرده است.

خلیل صالحی خاطرنشان کرد: باشگاه با مدیر برنامه‌های «لئون پاچاچیان» که این فصل از صنعت نفت جدا شده صحبت‌هایی داشته و احتمال دارد به خاطر سابقه همکاری این بازیکن با کاسیمیرو، این بازیکن را جذب کنیم.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول