اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سایپای البرز:

مقابل نفت آبادان شکست برابر ملوان را جبران می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سایپای البرز گفت: تمام بازیکنان ما هم قسم شده‌اند که مقابل نفت آبادان، شکست برابر ملوان را جبران کنند.

مقابل نفت آبادان شکست برابر ملوان را جبران می‌کنیم

کاظم برجلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه پس از تعطیلی موقت لیگ برتر به دلیل دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی، ما نتواستیم نمایش همیشگی خود را برابر حریف گیلانی ارائه کنیم.

وی تصریح کرد:‌ دیدار برابر ملوان به دلیل شرایط خاصی که در ورزشگاه وجود داشت، از نظر فنی قابل توجه نبود و متاسفانه با شکست برابر حریف، جایگاه خود را در میان 4 تیم صدر جدولی از دست دادیم.

مدافع با تجربه تیم فوتبال سایپای البرز گفت: البته در فوتبال برد و باخت وجود دارد و به استناد یک بازی نمی‌توانیم همه داشته‌ها و توانایی‌های یک تیم را زیر سئوال ببریم.

برجلو افزود: به همین دلیل در هفته گذشته تمرینات ویژه‌ای زیر نظر کادر فنی انجام دادیم و تلاش می‌کنیم در برابر نفت آبادان شکست برابر ملوان را جبران کرده و به جمع تیم‌های صدر جدولی بازگردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جایگاه نفت آبادان که این هفته حریف سایپا است، تاثیری در انگیزه بازیکنان کرجی خواهد داشت، گفت: تیم‌های خوزستانی همواره زیبا بازی کرده و از مهاجمان و گلزنان خوبی برخوردار بوده‌اند.

مدافع نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: اگر امروز نفت آبادان به دلیل شرایط خاص حاکم بر این باشگاه در انتهای جدول رده‌بندی و در مکان هجدهم جدول قرار دارد، به این معنی نیست که آنها تیم ضعیفی هستند و ما به راحتی برنده مسابقه خواهیم بود.

برجلو تاکید کرد: به طور قطع در برابر آبادانی‌ها بازی نفس‌گیری را در پیش خواهیم داشت، چرا که حریفان ما برای جبران گذشته و کسب 3 امتیاز لازم به میدان می‌آید و چیزی برای از دست دادن، ندارند.

وی افزود: بنابراین نفت آبادان در این هفته فشار زیادی به تیم ما به ویژه خط دفاعی و دروازه‌بان سایپا وارد خواهد کرد که اگر کوچک‌ترین تعللی داشته باشیم به 3 امتیاز بازی دست پیدا نمی‌کنیم.

برجلو در پایان گفت: با توجه به اینکه همه بازیکنان سایپا برای جبران شکست برابر ملوان هم قسم شده‌اند، روز جمعه با تمام توان برابر نفت آبادان حاضر شده و به چیزی غیر از پیروزی و کسب 3 امتیاز فکر نخواهیم کرد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول