اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌‌وبلوچستان خبر داد

فراخوان مقاله نخستین کنگره ملی نهج‌البلاغه در سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان از فراخوان مقاله نخستین کنگره ملی نهج‌البلاغه در سیستان و بلوچستان خبر داد.

فراخوان مقاله نخستین کنگره ملی نهج‌البلاغه در سیستان ‌و بلوچستان

حجت‌الاسلام صفر قربانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بنیاد بین‌المللی غدیر نمایندگی سیستان و بلوچستان با همکاری محوری اداره کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی و مؤسسه روایت عشق برای برگزاری کنگره ملی نهج‌البلاغه فراخوان مقاله داده است.

وی با تبریک دهه امامت و ولایت افزود: کار و سرمایه از دیدگاه نهج‌البلاغه، ورزش و جوانان از دیدگاه نهج‌البلاغه، امیرالمومنین

علی(ع) از دیدگاه خلفا و جایگاه زن از دیدگاه نهج‌البلاغه، موضوعات محوری مقالات این کنگره است.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر نمایندگی سیستان و بلوچستان بیان کرد: علاقمندان در کل کشور برای شرکت در این فراخوان می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه کنگره به آدرس زاهدان، خیابان آزادی، روبه‌روی آزادی پنج، مجتمع فرهنگی نور اداره کل تبلیغات اسلامی استان، واحد روابط عمومی ارسال کنند.

قربانپور تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا 10 آذرماه بوده و در جریان برگزاری کنگره به 20 مقاله برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی گفت: علاقمندان در سطح کشور نیز می‌توانند مقالات خود را به صورت تایپی و یا در قالب سی‌دی به آدرس دبیرخانه کنگره پست و یا به آدرس اینترنتی s.saeid44@gmail.com ایمیل و به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3225856-0541 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول