اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تاکید کرد

ضرورت ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای کمک‌های مردمی به محرومان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ساخت برنامه‏ها و اعلام تیزرهای تبلیغاتی در راستای آگاهی مردم از چگونگی کمک‏های آنها به مردم محروم و نیازمند جامعه، ضروری است.

ضرورت ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای کمک‌های مردمی به محرومان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نجفعلی انتظاری ظهر امروز در نشستی با مدیر نمایندگی پخش پیام‏های بازرگانی استان سمنان در دفتر این نمایندگی بر تعامل و همکاری دو طرفه تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش اطلاع‏رسانی در اعتمادسازی مردم، بیان کرد: این مهم در تشویق مردم به انجام امور خیر و افزایش حس نوع‏دوستی بسیار موثر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان خاطرنشان کرد: اطلاع یافتن مردم از چگونگی هزینه‏کردها سبب شدت در امر مشارکت آنها در کمک به هم‏نوعان می‏شود.

انتظاری با اشاره به حجم کمک‏های مردمی در بخش‏های صدقات، زکات و جشن‏های نیکوکاری و عاطفه‏ها، حس نوع‏دوستی آنها در زمینه کمک به هم‏نوعان را تحسین‏برانگیز خواند.

وی ادامه داد: مردم ما نشان دادند که در یاری‏رسانی به افراد نیازمند از هیچ نوع کمکی دریغ ندارند و حتی در این بخش نیز گوی سبقت را از مسئولان ربوده‏اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان ساخت برنامه‏ها و اعلام تیزرهای تبلیغاتی در راستای آگاهی مردم از چگونگی کمک‏های آنها به مردم محروم و نیازمند جامعه را ضروری دانست.

انتطاری اضافه کرد: با توجه به اهمیت این موضوع بهتر است که برای اطلاع مردم از اهداف کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان در زمینه طرح تاج گل، گل نرگس و قرض‏الحسنه برنامه‏هایی از سوی مدیریت پیام بازرگانی استان سمنان تهیه و به اطلاع عموم رسانده شود.

وی افزود: طرح تاج گل که هم‏اکنون در استان‏های فارس و اصفهان اجرا شده، گامی برای کاهش هزینه‏ها در برگزاری مراسم ختم متوفی، جلوگیری از اسراف و عمل خیری برای باقیات و صالحات از سوی بازماندگان متوفی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: در این رابطه تاج گل‏هایی با تزئین گل‏های مصنوعی در این نهاد آماده شده که عموم مردم می‏توانند از آن در مراسم ختم درگذشتگان استفاده کنند.

همچنین در این نشست مدیر نمایندگی پخش پیام‏های بازرگانی استان سمنان آمادگی این مدیریت را برای تهیه برنامه‏های پیشنهادی از سوی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با نگاه مساعدتی اعلام کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول