اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

اطلاع‌رسانی و تبلیغات طرح پزشک خانواده در برازجان انجام شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: تمهیدات لازم از طریق اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای انتخاب پزشک خانواده از سوی شهروندان ثبت‌نام شده در این طرح صورت گیرد تا به ‌زودی شاهد اجرایی شدن طرح در شهر برازجان باشیم.

اطلاع‌رسانی و تبلیغات طرح پزشک خانواده در برازجان انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی پیش از ظهر امروز در نشست اجرای طرح پزشک خانواده در برازجان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رشد کیفی خدمات از اولویت‌های دولت است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: شهرستان دشتستان ظرفیت بسیار بالایی دارد و باید از این ظرفیت ویژه نهایت بهره را ببریم و مسئولان باید با همه توان فعالیت کنند.

فرماندار دشتستان با اشاره به وضعیت اجرای طرح پزشک خانواده در برازجان خاطر نشان کرد: اجرای این طرح مهم و ارزشمند موجب رفاه و آسایش بیشتر شهروندان می‌شود و هزینه‌های درمان را کاهش می‌دهد.

خسروی تصریح کرد: مسئولان بهداشت و درمان شهرستان در این زمینه باید نسبت به ثبت‌نام و امور بیمه‌ای شهروندان، همت و تلاش بیشتری داشته باشند.

فرماندار دشتستان خواستار اطلاع‌رسانی و تبلیغات طرح پزشک خانواده در برازجان شد و افزود: در هفته آینده تمهیدات لازم از طریق اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای انتخاب پزشک خانواده از سوی شهروندان ثبت‌نام شده در این طرح صورت گیرد تا به‌زودی شاهد اجرایی شدن طرح در شهر برازجان باشیم.

خسروی بیان کرد: حوزه بهداشت و درمان حوزه بسیار مهمی است و باید به سلامت شهروندان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی یادآور شد: راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان گام بزرگی در بهبود وضعیت درمانی دشتستان است که امیدوار هستیم در سال جاری با تلاش مسئولان محقق شود.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول