اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه لردگان:

شهید فهمیده بنیانگذار عملیات شهادت‌طلبانه است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه لردگان گفت: شهید فهمیده بنیانگذار عملیات شهادت‌طلبانه در ایران است.

شهید فهمیده بنیانگذار عملیات شهادت‌طلبانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روشن‌علی سعیدی پیش از ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی در سپاه ناحیه لردگان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید فهمیده اظهار داشت: شهید فهمیده در سن 13 سالگی بنیانگذار حماسه بزرگی در ایران شد و در حالی که تنها 70 روز از جنگ تحمیلی نگذشته بود در راه آرمان‌های اسلام و نظام شهید شد.

وی افزود: شهید حسین فهمیده با بستن نارنجک به کمر خود باعث شد تا یک تانک دشمن منهدم و سایر تانک‌ها متواری شوند و این تصمیم شجاعانه نشان داد که این نوجوان 13 ساله در چه مکتب بزرگی پرورش یافته است.

سعیدی با بیان اینکه شهید فهمیده بنیانگذار عملیات شهادت‌طلبانه در ایران است، تصریح کرد: این نوجوان با اقدام شجاعانه‌ای که انجام داد نام خود را برای همیشه تاریخ جاودانه کرد و به یکی از الگوهای برجسته کشور تبدیل شده است.

جانشین فرمانده سپاه لردگان با بیان اینکه بیش از 5 هزار و 500 رزمنده دانش‌آموز در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند، اظهار داشت: این دانش‎آموزان دارای میانگین سنی 16 تا 18 سال بودند و با حماسه‌آفرینی‌های خود در پیروزی کشور نقش مهمی ایفا کردند.

سعیدی در ادامه با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش شرایط فعلی کشور است.

وی بر ضرورت اجرایی شدن راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور تاکید کرد و افزود: مسئولان و مجریان متولی باید بسترهای لازم را برای تحقق این امر مهم در کشور فراهم کنند و اهتمام ویژه‌ای در این راستا داشته باشند.

سعیدی از آمادگی بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و اظهار داشت: بسیج سازندگی همواره به عنوان یکی از مدافعان نظام بوده و در این رابطه نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه لردگان ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی مناسب و صحیح اقتصاد مقاومتی را محقق و از بروز مشکلاتی که در ماه‌های اخیر برای مردم به وجود آمده جلوگیری کرد.

سعیدی در ادامه با گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‏آموزی، تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های ارزشی و فاخر در سطح شهرها و روستاهای شهرستان لردگان اجرا می‎شود.

به گزارش فارس، در این جلسه که جمعی از مسئولان شهرستان لردگان حضور داشتند مقرر شد تا با تشکیل جلسات در روستاها و شهرهای شهرستان، نسبت به تشویق مردم به تشکیل تعاونی و ایجاد اشتغال از راه تسهیلات کم‌بهره اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول