اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

برگزاری طرح رهروان شهید فهمیده در عسلویه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری طرح رهروان شهید فهمیده در عسلویه در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

برگزاری طرح رهروان شهید فهمیده در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه محمد رفعتی شامگاه سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: تجلیل از شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز امر مهم و ارزشمندی است که باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: شهید فهمیده الگوی بسیار ارزشمندی برای دانش‌آموزان است و باید نسبت به ترویج فرهنگ والای ایثار در جامعه اهتمام ورزیم.

فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری طرح رهروان شهید فهمیده در عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: افزایش سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی باید در دستور کار قرار گیرد.

رفعتی با ارائه گزارشی از روند برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی از دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها خواست که نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.

بخشدار ویژه عسلویه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموزی به‌ ویژه شهید فهمیده اظهار داشت: امروز تمام تلاش دشمنان بر منحرف کردن افکار و اندیشه‌های جوانان و نوجوانان معطوف شده است و آنها از این طریق می‌خواهند به انقلاب ضربه بزنند.

عبدالله نادری تاکید کرد: امروز نوجوانان ما باید شهید فهمیده را به‌عنوان الگوی تربیتی و اخلاقی و معرفتی خود قرار دهند.

وی با بیان شاخص‌ها و ویژگی‌های رفتاری شهید فهمیده، داشتن بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه را به ‌عنوان دو ویژگی و خصلت بارز آن شهید بزرگوار دانست و تصریح کرد: ثبات، اقتدار و عظمت امروز نظام اسلامی مدیون خون پاک این شهداست و ما امروز وظیفه داریم رشادت‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان را به نسل کنونی یادآوری کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

بخشدار ویژه عسلویه ضمن تقدیر از فرماندهی منطقه چهارم و ناحیه مقاومت در اجرای برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی و طرح رهروان شهید فهمیده از دستگاه‌ها و ادارات و شرکت‌ها خواست که نهایت همکاری و مساعدت را در اجرای باشکوه مراسمات هفته بسیج دانش‌آموزی و طرح رهروان شهید فهمیده در عسلویه به‌ عمل آورند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول