اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان:

اصفهان 6 هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرد / حسین فهمیده‌ها سبب تحکیم انقلاب شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه قشر دانش‌آموزان در جنگ با عراق، استوار بودن انقلاب ایران را به جهانیان ثابت کرده‌اند، گفت: استان اصفهان حدود 6 هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرد.

اصفهان 6 هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرد / حسین فهمیده‌ها سبب تحکیم انقلاب شدند

محمدرضا رجایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از اقشار پر‌نقش و موثر در دوران دفاع مقدس بوده‌اند، اظهار کرد: دانش‌آموزان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی با حماسه‌سازی و ایفای نقش خود رگ‌های انقلاب اسلامی ایران را پر‌رنگ‌تر کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران و به ویژه قشر دانش‌آموزان در جنگ نظامی با عراق و دشمنان محکم و استوار بودن انقلاب ایران اسلامی را در مقابل تمام جهانیان ثابت کرده‌اند، ادامه داد: در استان اصفهان حدود 6 هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به هشتم آبان ماه به عنوان سالروز شهادت حسین فهمیده تصریح کرد: شهید حسین فهمیده در هشتم آبان ماه با رشادت‌های خود یک حرکت حماسی را آفریده است و امروز در جای جای ایران اسلامی شهیدان دانش‌آموز بسیاری وجود دارند که با نقش‌آفرینی خود در راستای پابرجا ماندن انقلاب گام برداشتند.

وی با تاکید بر اینکه در استان اصفهان 118 شهید زیر 15 سال سن وجود دارد، اضافه کرد: شهید حسین فهمیده به عنوان یک سمبل و شاخص انقلاب از سوی امام خمینی (ره) مطرح شد و شهیدانی همچون حسین فهمیده‌ها الگویی برای نسل جدید ایران اسلامی هستند.

رجایی با بیان اینکه مطرح کردن حسین فهمیده‌ها در میان جوانان برای ارائه الگویی از انقلاب اسلامی ایران برای جامعه امروز و مقابله، از تهاجم‌های فرهنگی دشمن برای ایجاد خدشه در انقلاب اسلامی ایران امری مهم و ضروری‌تر است، تاکید کرد: دانش‌آموزانی مانند شهید حسین فهمیده در دوران دفاع مقدس کم نبوده‌اند و این افراد با نقش‌آفرینی خود پایه‌های انقلاب ایران را محکم و ثابت نگه داشته‌اند.

وی افزود: مسئولان باید با اجرای برنامه‌های مناسب به معرفی افرادی مانند شهید حسین فهمیده به قشر جوان جامعه بپردازند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول