اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری تهران:

سید حسن نصرالله، شهید فهمیده را الگوی خود می‏داند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: سید حسن نصرالله رهبر جنبش حزب‏الله لبنان، شهید حسین فهمیده را الگوی خود در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس می‏داند.

سید حسن نصرالله، شهید فهمیده را الگوی خود می‏داند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏اکبر فدایی عصر دیروز در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‏آموز بخش رودهن که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار رودهن و دیگر مسئولان محلی در سالن آمفی‏تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با بیان گوشه‏ای از وقایع دیگر 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان مهم در تاریخ انقلاب اسلامی در سال 57 به وقوع پیوست.
وی تصریح کرد: در آن سال، دانشجویان انقلابی و سلحشور این مرز و بوم پس از درج مقاله موهون روزنامه اطلاعات درباره امام راحل مقابل در اصلی دانشگاه تهران به قیام برخاستند.
فدایی ادامه داد: دانشجویان به همراه دانش‏آموزان حتی مقاطع ابتدایی با در دست داشتن تمثال امام و لگدمال کردن تصاویر شاه، جوشش خون در رگ‏های انقلابی خود را به رخ استکبار جهانی کشیدند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با اشاره به 13 آبان 58 نیز خاطرنشان کرد: در 13 آبان 58 چنان رویداد بزرگی تحقق یافت که لانه جاسوسی آمریکا برای همیشه از این کشور اسلامی ریشه‏کن شد.
وی جوانان و نوجوانان ولایی امروز را ضامن انقلاب اسلامی خواند و افزود: تا زمانی که جوانان و نوجوانان بسیجی پایبند به آرمان‏های امام راحل، قدردان خون شهدای گلگون‏کفن و تابع منویات مقام عظمای ولایت باشند، هیچ دشمنی نمی‏تواند بر بدنه نظام مقدس اسلامی خدشه‏ای وارد سازد.
فدایی با اشاره به وجود 36 هزار شهید دانش‏آموز در کشور خاطرنشان کرد: وجود 36 هزار جوان دانش‏آموز در میان شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن مهر تاییدی بر حضور گسترده این قشر پویا و ولایی در صحنه‏های مختلف انقلاب و جنگ است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران به نقل از رهبر جنبش حزب‏الله لبنان گفت: سید حسن نصرالله رهبر جنبش حزب‏الله لبنان، شهید حسین فهمیده را الگوی خود در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس می‏داند.
وی ادامه داد: حزب‏الله لبنان همان تشکل مردمی 4 هزار نفره‏ای است که با الگوگیری از نوجوانان شهید ایرانی و با وجود شکست‏های همیشگی اعراب از رژیم اشغالگر قدس توانست در نزاعی 33 روزه ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیستی را شکستی تاریخی دهد.
انتهای پیام/آ20   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول