اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

شهید فهمیده مبصر کلاس‌های ایرانی است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده که امام خمینی (ره) او را رهبر خواند، گفت: فهمیده مبصر و ارشد فهمیده‌های کلاس‌های ایران است.

شهید فهمیده مبصر کلاس‌های ایرانی است

حسین هژبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش‌آموز شهید با اشاره به مراسم تجدید میثاق دانش‌آموزان بسیجی با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همه دل‌ها در حرم امام خمینی (ره) خانه دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ویژگی‌های شهدای دانش‌آموز گفت: 36 هزار دانش‌آموز شهید، شاگرد اول‌های همیشه تاریخ آموزش و پرورش کشور و فرماندهان ماندگار بسیج دانش‌آموزی تا پایان دنیا هستند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده بیان داشت: مبصر و ارشد فهمیده‌های کلاس‌های ایران شهید محمدحسین فهمیده است.

هژبری معلمان شهید را مورد اشاره قرار داد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان الگو و اسوه عنوان کرد: باید به روح پر فتوح 4 هزار معلم شهید، فرماندهانی که فهمیده‌ها را تربیت کردند، درود بفرستیم، معلمان شهید معلمان نمونه همیشه تاریخ آموزش و پرورش و معلمان ماندگار هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش دانش‌آموزان بسیجی را نمایندگان فرهیخته دانش‌آموزان کشور خواند و تاکید کرد: دانش‌آموزان بسیجی فرهیختگانی هستند که با تاسی از شهدای والامقام ایران اسلامی پای آرمان‌های والای امام و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) ابراز داشت: دشمنان پیامبران اسلام (ص) بدانند که هرچه از این شیطنت‌ها و خیانت‌ها به خرج دهند که از سر نفهمی آنها است، انجام دهند باز هم رسول مکرم اسلام (ص) در دل‌ها جا دارد.

هژبری در ارتباط با محبوبیت پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد: اگر می‌خواهید بدانید پیامبر اسلام (ص) کجای سر و دل ما است نگاهی به محبوبیت امام خمینی (ره) که یکی از شاگردان آن حضرت است بیندازید.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: امام خمینی (ره) که یکی از شاگردان رسول مکرم اسلام (ص) است به برکت اطاعت از خدا و پیروی از فرمایشات پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) محبوبیت ویژه‌ای در بین آزادگان جهان دارد و مرقد مطهر ایشان فضایی نورانی است و حضور میلیونی مردم در سالروز رحلت جانگداز ایشان در مرقد مطهر امام (ره) همه نشان از محبوبیت ایشان دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه صلوات خلاصه اعتقادات ما است، گفت: دشمنان اسلام باید بدانند که بچه‌های ما وقتی صلوات می‌فرستند به این نکته توجه دارند که صلوات خلاصه اعتقادات ما است و توحید، نبوت و امامت در صلوات ما است.

هژبری در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی بیان داشت: تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری، اعلام انزجار از تحریم‌های ظالمانه آمریکای جنایتکار، دیدار با نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در استان‌ها، برگزاری یادواره سراسری شهید ناهید فاتحی کرجو، بهنام محمدی و 36 هزار شهید دانش‌آموز از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش برگزاری یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌‌آموز، یادواره شهید بهنام محمدی، برگزاری مسابقات قرآن و عترت در سطح واحدهای مقاومت، اجرای طرح رهروان شهید فهمیده در استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خوزستان و فارس را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی برشمرد.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول