اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجید فهمیده برادر شهید فهمیده:

شهید فهمیده‎ سرباز واقعی امام بود

خبرگزاری فارس: مجید فهمیده برادر شهید محمدحسین فهمیده گفت: امام در سال 1342 فرمودند سربازان من در گهواره‎ها هستند و به درستی امثال شهید فهمیده‎ها سربازان واقعی امام بزرگوار بودند.

شهید فهمیده‎ سرباز واقعی امام بود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجید فهمیده شامگاه چهارشنبه در یادواره 32 شهید فرهنگی و دانش‎آموزی شهرستان مینودشت اظهار داشت: حضرت امام مدالی بر گردن برادرم شهید حسین فهمیده آویخت و او را به عنوان رهبر 13 ساله نام برد که سبب افتخار ماست و احساس مسئولیت ما نسبت به نظام را دوچندان می‎کند.
وی تصریح کرد: احساس تکلیف و بندگی خاص خدا از ویژگی‎های شهید فهمیده بود که ان‌شاءالله در وجود همه ما باشد و به درستی تقویت شود.
برادر شهید محمدحسین فهمیده گفت: شهید فهمیده نوجوانی که به لحظ شرایط سنی شرایط حضور در جبهه را نداشت با رفتن به جبهه و تقدیم جان خود الگویی برای نوجوانان و جوانان ما شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت نیز در این مراسم با تمجید از نقش تاثیرگذار شهدای هشت سال دفاع مقدس در سربلندی و اقتدار نظام گفت: شهید فهمیده در بین شهدای دانش‎آموز به عنوان یک نماد ملی مطرح است.
رمضانعلی خالقی شهادت اظهار داشت: محمدحسین فهمیده و دیگر شهدای دفاع مقدس در جبهه‎های نبرد حق علیه باطل سبب حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهدای دانش‎آموزان افتخاری برای انقلاب و اسوه‎های جوانان و نوجوانان ما هستند و شایسته است مورد توجه قرار بگیرند. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت با اشاره به بسیج دانش‎آموزی مهم‌ترین هدف از تشکیل آن را تحقق ارتش ‪۲۰ میلیونی دانست و گفت: چشمه جوشان تحقق این مهم نهاد آموزش و پرورش است که در تربیت دانش‎آموزانی متدین و پایبند به ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کند.
خالقی افزود: با توجه به هجمه فرهنگی به کار رفته از سوی دشمن باید تلاش شود بسیج دانش‎آموزی از نظر کمی و کیفی بیش از گذشته تقویت و تثبیت شود.
وی ادامه داد: دانش‎آموزان پوینده و پیشگام عضو بسیج باید آسیب‌ها و توطئه‌های دشمن را شناخته و با آگاهی کامل از مسایل روز در راستای تقویت و استحکام ارزش‌های نظام اسلامی گام بردارند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول