اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز حامی نخبگان و نوآوران شهید فهمیده شمال‌غرب کشور:

1000 نوآور زیر پوشش مرکز حامی نخبگان و نوآوران شهید فهمیده هستند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز حامی نخبگان و نوآوران شهید فهمیده شمال‌غرب کشور گفت: یک‌هزار نفر نوآور و مبتکر زیر پوشش مرکز حامی نخبگان و نوآوران شهید فهمیده شمال‌غرب کشور قرار گرفتند.

1000 نوآور زیر پوشش مرکز حامی نخبگان و نوآوران شهید فهمیده هستند

داوود زاهدی امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های‌ واحدهای استانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این مرکز حامی نخبگان و نوآورانی است که طرح‌های آنها دارای ویژگی‌هایی از قبیل نوآوری، نخبگی، تازگی و تدافعی دارد که با حمایت از نوآوران، ایده‌های آنها را تولید و نمونه‌سازی می‌کنیم.

وی افزود: مرکز حامی نخبگان و نوآوران شهید فهمیده با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور محور از افراد مبتکر و صاحب‌سبک به صورت مادی و معنوی حمایت کرده و اختراعات و اکتشافات آنها را به صورت تجاری درمی‌آورد.

زاهدی تصریح کرد: همچنین شرکت‌هایی که نیازمند سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور محور داشته باشند، می‌توانند به این مرکز مراجعه کرده و طرح‌های آنها در صورت تایید توسط کارشناسان این مرکز سرمایه‌گذاری و به تولید انبوه می‌رسد.

رئیس مرکز حامی نخبگان و نوآوران مرکز شهید فهمیده شمال‌غرب کشور گفت: خدمات این مرکز از دانش‌آموز گرفته تا استاد دانشگاه و شرکت‌های حقیقی و حقوقی را شامل می‌شود و آنهایی که ایده‌های جدیدی دارند، مطمئن باشند که از آنها حمایت می‌کنیم و حتی در صورت تایید نشدن طرح‌شان در این مرکز به منظور تولید انبوه و تجاری‌سازی آنها را راهنمایی کرده و از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک‌هزار نفر نوآور زیر پوشش این مرکز قرار دارند، ادامه داد: در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های‌ واحدهای استانی 50 محصول از نوآوران در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادیم اگر محصولات آنها به تولید انبوه برسد بدون شک به رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه کمک شایانی می‌کند.

زاهدی با بیان اینکه کل مجموعه‌ها و سازمان‌های صنعتی و وزارت دفاع از طرح‌های نخبگان حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان استان به مجموعه نخبگان شهید فهمیده توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا بیشتر ایده‌های نوآوران محصول‌محور است و تاثیرات چشم‌گیری از لحاظ اجتماعی و اقتصادی در جامعه به وجود می‌آورد.

رئیس مرکز حامی نخبگان و نوآوران مرکز شهید فهمیده شمال‌غرب کشور بیان کرد: در آینده نزدیک پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آوران شمال‌غرب کشور در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول