اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

دانش‌آموزان شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: ‌شهید فهمیده الگوی کاملی از شجاعت یک جوان ایرانی است و دانش‌آموزان باید وی را الگوی خود قرار دهند.

دانش‌آموزان شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی صبح امروز در مراسم صبحگاه بسیج دانش‌آموزی که به مناسبت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی در هنرستان فاطمه زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: امروز شهید فهمیده، الگوی شایسته و تصویر برجسته‌ا‌ی از ایثار، جهاد و شهادت برای دانش‌آموزان بسیجی و جوانان کشور ماست، به گونه‌ای که حماسه‌سازی‌های فهمیده و دیگر فهمیده‌های میهن اسلامی می‌تواند یادآور دوران دفاع مقدس و ارزش‌های والای آن دوران باشکوه باشد.

وی افزود: شهید فهمیده یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های معنوی ایران اسلامی است که زنده نگه داشتن یاد حماسه این شهید دانش‌آموز از مهم‌ترین تکالیف مسئولان به شمار می‌رود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک ادامه داد: شهید محمد حسین فهمیده الگو و اسوه دانش‏آموزان انقلاب اسلامی بوده و سالگرد شهادت این نوجوان بسیجی فرصت مغتنمی است تا دانش‌آموزان را با تفکر بسیجی و فرهنگ شهادت بیش از پیش آشنا ساخت.

وی اظهار داشت: امروز اگر در کشور امنیت وجود دارد به خاطر خون شهداست که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادند و با سلاح ایمان، رشادت و دلیرمردی اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی به تصرف دشمن در بیاید.

سرپرست فرمانداری بستک رسالت و وظیفه اصلی دانش‌آموزان را تلاش همه‌جانبه برای کسب علم و دانش عنوان کرد و افزود: امروز دانش‌آموزان در المپیادهای علمی در جهان در رشته‌های مختلف افتخار‌آفرین هستند.

دهقانی تأکید کرد: حضور دانش‌آموزان بسیجی و تلاش علمی این قشر موجب نهادینه شدن و آشنایی بیشتر سایر نوجوانان با روحیه و اندیشه بسیجی در فضای علمی کشور شده است.

وی در پایان اظهار داشت: در این برهه از زمان دشمنان با جنگ فرهنگی و رسانه‌ای با تکنولوژی روز علیه کشور صف‌آرایی کرده‌اند که آحاد جامعه به ویژه قشر دانش‌آموز با الگوگیری از دانش‌آموز شهید فهمیده و شهدای والامقام باید با کسب علم و دانش و پیروی از فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول