اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

15 آبان آغاز مسابقات قرآن کریم مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مسابقات قرآن کریم مازندران در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل مرحله استانی 15 آبان برگزار می‌شود.

15 آبان آغاز مسابقات قرآن کریم مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در جلسه جمع‌بندی مسابقات قرآن کریم مرحله استانی با اعلام اینکه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل مرحله استانی برگزار می‌شود، گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل با حضور برترین‌های شهرستان‌ها در روز دوشنبه 15 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور همه شرکت‌کنندگان برادر و خواهر در اردوگاه شهدای دانش‌آموز بادله ساعت 8 صبح برگزار می‌شود.

سهرابی اضافه کرد: مکان برگزاری مسابقات برادران در اردوگاه بادله و مسابقات ویژه خواهران در آستانه مبارکه امامزاده عباس (ع) شهرستان ساری برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به گستردگی این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات 145 نفر از برادران بالای 16 سال، 134 نفر از برادران زیر 16 سال، 132 نفر از خواهران بالای 16 سال و 131 نفر از خواهران زیر 16 سال و در مجموع 542 نفر در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل و رشته قرائت و ترتیل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سهرابی گفت: قضاوت این دوره از مسابقات را هشت نفر از برادران و هشت نفر از خواهران مجرب و باتجربه استانی و کشوری برعهده دارند.

وی افزود: به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایزی اهدا و برترین‌های رشته‌های مختلف به مسابقات سراسری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول