اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نمایشگاه بزرگ قرآنی مازندران:

نمایشگاه قرآنی مازندران اول آبان گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر نمایشگاه بزرگ قرآنی مازندران گفت: هشتمین نمایشگاه بزرگ قرآنی مازندران در مصلی نماز جمعه بابل برگزار می‌شود.

نمایشگاه قرآنی مازندران اول آبان گشایش می‌یابد

قاسم عزیززاده‌گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از برپایی هشتمین نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران در بابل خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه از یکم تا هفتم آبان‌ماه در مصلی نماز جمعه شهرستان بابل برگزار می‌شود.

مدیر نمایشگاه بزرگ قرآنی مازندران با اشاره به اینکه ناشران و شرکت‌های تولیدکننده نرم افزار و مراکز موسسات فرهنگی قرآنی معتبر کشور در این محل نمایشگاهی محصولات خود را ارائه می‌دهند، ادامه داد: بخش فروش نرم‌افزار کتاب و محصولات فرهنگی قرآنی با 20 درصد تخفیف به مراجعه‌کننده ارائه می‌شود.

عزیززاده‌گرجی بخش‌های مختلف این نمایشگاه قرآنی را عفاف و حجاب، مهدویت، دفاع مقدس، کودک و نوجوان، رسانه‌های دیجیتالی، موضوع‌های جنگ نرم و عرفان‌های نوظهور، عکس‌های انقلاب و قرآن بخوان جایزه بگیر، عنوان کرد.

* حضور 8 موسسه معروف در نمایشگاه قرآن

 

این مسئول از حضور معاون فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از نمایشگاه بزرگ صحیفه سبز قرآنی مازندران خبر داد و گفت: برگزاری دعای عرفه، ویژه برنامه شهادت امام محمد باقر(ع) و شب شعر به مناسبت عید سعید قربان از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه قرآنی در بابل است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در ادامه به حضور هشت موسسه انتشاراتی معروف و معتبر تولیدکننده کتب دفاع مقدس در بخش نرم افزاری اشاره و تصریح کرد: بخش هنرهای تجسمی نیز در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

عزیززاده‌گرجی یادآور شد: ناشران برجسته کشوری نظیر بوستان کتاب وابسته به تبلیغات اسلامی قم و انتشارات اسرا در این نمایشگاه فرهنگی قرآنی محصولات خود را ارائه می‌دهند.

وی متذکر شد: با برپایی نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران به دنبال فعالیت‌های فرهنگی موثر با رویکرد قرآنی و معارف اسلامی هستیم.

این مسئول گفت: مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران عصر دوشنبه یکم آبان‌ ماه 91 در محل مصلی نماز جمعه شهرستان بابل با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و فعالان قرآنی استان و کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول